הציוצים של טראמפ? הטילים של צפון קוריאה? המעבר של ניימאר לפריז? לא ולא; נראה שרק דבר אחד מעסיק את הרשת בשבועיים האחרונים, ואנחנו מדברים כמובן על היעלמותה בקרוב של אחת מיקירות המדור בכלל והאנושות בפרט - הקולה זירו. אחרי שדיווחנו לכם כאן לפני כחודש וחצי על התכנון של חברת המשקאות הפופולרית להוריד את הזירו מהמדפים, נראה שכל הסיפור הזה הופך למציאות של ממש, ולא רק עבור כמה בריטים או אוסטרלים שרוצים להפחית את כמות הסוכר.

"זה החידוש הכי גדול עד היום של הזירו", סיפר בשבוע שעבר מנכ"ל החברה ג'יימס קווינסי בשיחה עם משקיעים. לדברי בעלי החברה, הם עברו שנה שלמה בניסיונות וטעימות עד שהגיעו כמה שיותר קרוב לטעם המשקה המקורי, זה שכולנו מכירים בתור "הקולה האדומה". אז מה השתנה מאז יוני? אם עד לפני חודש היינו בטוחים שמדובר במהלך שנעשה בעיקר בתוך תחומי הממלכה המאוחדת ואוסטרליה, הבשורות האחרונות מדברות על כך שכבר מהחודש הבא (אוגוסט) מתכוונת החברה להפסיק לייצר ולמכור את הזירו המקורית בכל רחבי ארה"ב ולהחליף אותה במשקה החדש: קולה זירו סוכר (Coke Zero Sugar). ומה קורה כשזה קורה בארה"ב? ובכן, משם הדרך לכל העולם, בטח לישראל, קצרה במיוחד.

למען האמת, הזירו סוכר הפכה תוך זמן קצר ללהיט מחוץ לארה"ב, ונתוני החברה מראים שמאז שהושק המשקה, מכירות המשקאות ללא סוכר של החברה נמצאות בצמיחה. טריק שיווקי או לא, אנחנו כבר התחלנו למלא את המחסן במאגרים של הבקבוק השחור והאהוב, כי מתברר שגם עטיפת המשקה תשתנה לחלוטין, ויינתן הרבה יותר מקום לצבע האדום כדי לרמוז ללקוחות שמדובר במוצר בלי סוכר אך דומה בטעמו למשקה הכי מפורסם בעולם. מה איתכם? מתכוננים או מקוננים? ספרו לנו בטוקבקים.

מקוקה קולה ישראל נמסר בתגובה: "אין שום סיבה לדאגה. המשקה האהוב קוקה קולה ZERO ממשיך להיות משווק בישראל".