הייתם מכינים עוגה כזו לבנכם בן ה-12? (צילום: mako)
הייתם אופים עוגה כזו ליום הולדתה ה-12 של בתכם? | צילום: mako

בחייו של כל ילד, ישנם שני אירועים בשנה אשר סביר שיסתיימו בבכי. הראשון הוא יום ההולדת, והשני הוא חג פורים. בפורים, הילד הוא זה שבוכה. זוכרים? התחפושת תמיד חמה או קרה מדי, הכובע לא דומה למה שרצית והרובה או השרביט נורא לא נוח. במקרים קיצוניים, אמא שלך מחליטה שמנקה ארובות זה רעיון מצוין לתחפושת, ואתה הופך לבדיחת הכיתה.

ביום הולדת, לעומת זאת, מי שבוכה בדרך כלל הוא ההורה שלקח על עצמו את משימת אפיית העוגה. זה מתחיל בהרבה רצון טוב, עם ילד אחד שמבקש עוגת כדורגל, פיה או בוב הבנאי. האופה, שעדיין משוכנע ביכולותיו, מסכים בהתלהבות. הבכי מגיע רגע אחרי שהעוגה יוצאת מהתנור, כשמתברר שהשמלה של הפייה לא מנופחת, הכדורגל מפונצ'ר והכחול של הטרקטור מתערבב עם הצהוב של בוב.

הילד ביקש עוגת שרק, מה יכולתי לעשות (צילום: mako)
מסתבר שיש בעולם הזה משהו מכוער יותר משרק עצמו | צילום: mako
הבלוג של ג'ן, שמכונה בפשטות cake wrecks, מתעד מקרים משונים לא פחות, בהם קונדיטוריות מקצועיות יצרו עוגות משונות, מכוערות, מבהילות או מצחיקות לפי בקשתם של הלקוחות. ג'ן גם מצמידה לכל תמונה גרסה משלה להשתלשלות האירועים שהובילה לתקרית.
לפעמים המציאות עולה על כל דמיון, ואי הבנות מובילות לעוגות משונות במיוחד: כמו במקרה של קונדיטוריה שהכינה עוגה בצורת דיסק און קי, למרות שהתבקשה במפורש לשים על העוגה תמונה שפשוט אוחסנה באותו דיסק און קי.
שיטוט באתר הזה יגרום לכם להרגיש מצוין עם כישורי האפייה שלכם, לפחות עד שהילד יבקש עוגת 'האח הגדול VIP'.

הבלוג: הריסות עוגה
בשורה אחת: הומור מריר מתוק

קישורים מומלצים:
עוגת הדיסק און קי
עוגת הלא הצלחנו להחליט
עוגת אני שונא קוביה הונגרית
עוגת ראשים נפוחים