יש אנשים שהיו יכולים להתעלף רק מעצם המחשבה, שלא לומר להקיא את ארוחת הערב שלהם – כי איך שלא תסתכלו על זה, לאכול ארוחה כשאתם תלויים בין שמיים לארץ בגובה של 50 מטר, זה לא בדיוק פאן, אפילו אם תקבלו שם את ארוחת הגורמה של חייכם. אבל אם אתם מתים על אדרנלין ועל אוכל – אולי dinner in the sky זה בדיוק המקום בשבילכם. בטח עכשיו כשהיא נוחתת נחיתת חירום בלבנט, יפו בשבילכם.

אין תמונה
רול סלמון וטארט דובדבנים. למישהו אכפת מה באמת אוכלים שם?


ארוחה בשחקים היא קונספט שרץ בהצלחה כבר מספר שנים במדינות שונות בעולם, ביניהן אוסטרליה, הולנד, איטליה, ברזיל ועוד. מדובר במסעדה, יותר נכון במתקן מיוחד שיש בו עד 22 מקומות ישיבה, מטבח, שף ושלושה אנשי צוות מתפעל, שתלוי על מנוף של 120 טון. אתם (אנחנו בטח לא) מתיישבים לכם באחד המקומות, מהדקים חגורות ומונפים יחד עם כל המתקן אל על לטובת יש שיאמרו פינוק חד פעמי.

אין תמונה
סועדים מאושרים מעל לונדון. מה קורה אם יורד גשם?

על ייבוא הרעיון לארץ אחראים שני שותפים עסקיים שנדלקו על הרעיון בחו"ל והחליטו שגם לנו יש נוף מספיק יפה. הם השיגו זיכיון בינלאומי, ובסיכום עם החברה לפיתוח יפו, יוצב בעיר מנוף בחודש אפריל.
השף שנבחר לעשות לכם גורמה מעופף הוא פרנק אזולאי, שנודע בתור הילד הרע של עולם הבישול הישראלי בזכות הסגנון והלבוש הייחודי. אם כבר פרובוקטור, אז לפחות עם טוויסט.

אז מה תוכלו לטעום שם למעלה, והאם זה יהיה שווה את זה? בואו נתחיל מזה שעלות הארוחה מתחילה ב-14,000 דולר ל-22 סועדים. לא חישבנו כמה זה יוצא פר סועד, אבל אנחנו בטוחים שזה הרבה מעבר לדמי כיס שלנו. לגבי התפריט, ובכן – הוא מודולרי יחסית, ונבנה על פי דרישותיכם, על העיקרון של קוקטיילים פלוס חמש מנות. מה למשל? רול כבד אווז פריך, מרטיני סשימי טונה, אסקלופ אינטיאס, טורנדו עגל חלב בעדשים ואספרגוס וטארט דובדבנים.

אין תמונה
ככה זה נראה בערב השנה החדשה בלאס וגאס. נוצץ, אבל לא פחות מפחיד

 
את האירוע הגרנדיוזי אפשר לקיים בכל מקום שאפשר להניח בו מנוף ומשאית – בדגש על מקומות עם נוף עוצר נשימה. כי אם אתם כבר מתנתקים מקרקע בטוחה ומשלמים עשר משכורות לארוחה, אז לפחות שיהיה מה לראות בדרך.