אין תמונה
כל זה - בלי לקום מהכיסא

מכירים את זה שבאמצע היום תופס אתכם חשק מטורף לאיזו גבינה טובה, כחולה כזאת, איכותית, עם לחם טרי, זיתים פיקנטיים ואולי כמה לגימות של יין לבן בצד? או הרגעים האלה, שבהם כל מתכון שאתם נתקלים בו בשיטוטי האינטרנט השגרתיים מעורר לכם את בלוטות הרוק? וכמה פעמים קרה שבהברקה פתאומית החלטתם להרים פיקניק רומנטי, אבל מיד הבנתם שאיפה אתם ואיפה זה, ולמי בכלל יש זמן וכוח לקנות דברים?

על כל המצבים האלה ועוד עונה האתר שדרות האוכל – שכשמו כן הוא: שדרה וירטואלית ובה חנויות ומעדניות לרוב, שמאפשרת לכם לערוך סיור קולינרי בריא מבלי לקום מהכיסא, ואפילו לרכוש את מצרכי אותו פיקניק שחלמתם עליו בכמה קליקים ספורים.

אז מה יש שם?

המוצרים המוצעים בשדרה מגוונים: תבלינים משוק לוינסקי, לחמים ממאפיית לחמים, גבינות מאלי באשר, משקאות מבית המשקאות של נפתלי ועוד. אם אתם בקטע של אוכל מוכן אתם יכולים ללכת על מנות מהמטבחון או מ-HOME MADE, ואם אתם בטריפ של מתוק דווקא אתם מוזמנים לבחור מעדנים מהקונדיטוריה או שוקולדים מאלי טראב.

אין תמונה
שדרות האוכל. כיף להסתובב

בימים אלה מתקיים באתר גם אזור מיוחד לחנוכה, שבו אתם יכולים להזמין סופגניות, לביבות, וגם קונפיטורות, שמן זית ומחבתות. בקיצור – הכל כדי שלא תצטרכו לזוז מהספה. בקרוב, כך מבטיחים היזמים, יתווספו עוד עסקים בתחום הקינוחים והעוגות, התה והקפה, ויורחבו המוצרים הקשורים לחורף, כמו מרקים למיניהם.

מאחורי האתר עומדים שלושה: עידו ואורי מרמורשטיין ואורן קליצ'בסקי, שהגיעו מתחום ההייטק וניהול המסעדות. השלושה הבחינו בפרצה הקוראת ליזם של קניות גורמה מקוונות, ומיהרו לטפל בעניין. "ראינו שאין פתרון הולם לאנשים שמעוניינים במוצרים מעט יותר טובים בסל השבועי שלהם", מספר עידו מרמורשטיין, "והחלטנו ליצור את החיבור הזה, בין היצרנים האיכותיים לבין הקהל שמעוניין בשירות אחד, נעים ואמין שיביא לו את המוצרים עד הבית ויחסוך את ההתרוצצויות".

ואיך עושים את זה?

העיצוב של האתר (הטייס ושלומי נחמני) עושה חשק גם אם נכנסתם אליו לא רעבים, והשימוש פשוט וידידותי: אתם יכולים לשוטט ב"שדרה" ולבחור את המעדניות שיותר מדברות אליכם, או לערוך חיפוש לפי חנויות או מוצרים. בחרתם? עכשיו תתבקשו לבחור את הזמן שבו יהיה לכם נוח לקבל את המשלוח הביתה – ואם השעה מספיק מוקדמת (לפני 12 בצהריים), יכול להיות שזה יקרה אפילו באותו יום. עלות המשלוח היא 15 שקל – שזה קצת פחות ממה שהייתם משלמים על החניה.

אז מה החיסרון? יש כמה: דבר ראשון, כרגע השירות פועל רק בתל אביב, רמת גן וגבעתיים; שנית, היצע המעדניות מרשים, אבל עדיין לא לגמרי מספק; והכי חשוב: בקלילות מופלאה אתם יכולים להוריד 200 שקל, ואפילו הרבה יותר, על מיני מוצרים שאחרת בחיים לא הייתם קונים.

>> יוצאים מהקופסה: לביבות בלי תפוחי אדמה