אין תמונה
המציאו את זה, ועוד לא מצאו תרופה לסרטן?
קשה יש רק בלחם, וגם הוא כבר יצא מהאופנה

ארה"ב, ארצם של האמיצים והחופשיים, חופשיים ממה? חופשיים מהעול של הקשה שבלחם.
הכנת כריכים של ריבה וחמאת בוטנים היא ללא ספק אחת מהמשימות הקולינריות התובעניות ביותר, מדובר על 40 שניות תמימות אותן מבזבזים על משיחת פרוסת הלחם, סגירתה עם פרוסה נוספת וחיתוך הקשה. 40 שניות! על סנדביץ'! ב-2009!

מדינה דמוקרטית ומתקדמת כמו ארה"ב לא תאפשר לכאלו מנהגים חשוכים להמשיך ולהתקיים. קם לו סמאקרס, תאגיד ענק ולוחם זכויות אדם מהולל והמציא את האנקרסטבל – כריכים קפואים, בלי הקשה, של חמאת בוטנים וריבה.

ביצה שבורה - ביצת עין (צילום: iStock)
נגמרו המשברים - מהיום הן מגיעות בבקבוק | צילום: iStock

מי אמר שאי אפשר להכין חביתה בלי לשבור ביצים?

הדיילי טלגרף הבריטי יצא בהכרזה מרעישה: המצאה חדשה עומדת לנחות על המדפים ולשנות את פניו של המטבח שלכם. לא עוד נתייגע, נזיע ונשחוק את מפרקי הידיים שלנו במלאכה הבזויה של שבירת קליפות ביצים. מעתה אזרחי העולם החופשי (ובתור התחלה לפחות אלה שמתגוררים בבריטניה) יזכו לביצים מבוקבקות כאלה שרק צריך לפתוח בשבילן ברז והן שם. הביצים המפוסטרות תגענה בשקית אלומיניום ארוזה בקרטון שבתחתיתו ברז, הן נשמרות 21 יום לפני פתיחת האריזה ושלושה ימים לאחר פתיחתה. לטובת העצלים המוסריים שבינינו מתוכננת גם גרסת ביצי חופש.
ביצים מבוקבקות קיימות כבר זמן רב במטבח המקצועי, אולם זוהי גיחתן הראשונה למטבח הפרטי. ההשקה המיוחלת תתרחש בלונדון בשבוע הבא, והן צפויות להתקבל כלהיט אצל הצרכן הבריטי חובב הנוחות.

ביצה תעשייתית
יומיים מחוץ למקרר ויש לכם פצצת סירחון
הקייג'-אג

לא רק שבירה של הקליפה מהווה אתגר לצרכן קשה היום. גם הקושי העצום שבבישול ביצים וקילופן לאחר הבישול זעק לפתרון.  טובי המוחות הגו את הקייג'-אג - שקיות של ביצים קשות ומקולפות.
מי בדיוק היה צריך אותן? קצת קשה לומר אבל אם לוקחים בחשבון את הצחנה שמתפשטת כשפותחים את השקית, ייתכן והיצרנים כיוונו לסוג חדש של לוחמה כימית.

סע לשלום, החזרזיר בפנים

לא ברור לגמרי מה בדיוק חסכו כאן, אולי את השיטוט בין מדפי הסופר. במקום לחפש את מדף המיונז ואחר כך לעמוד בתור אצל הקצב בשביל פיסת בייקון, אפשר פשוט למרוח על הלחם בייקונז - איחוד מרגש בין מיונז לבייקון. הבייקונז הולך מצויין עם עוד מוצר איכות אמריקאי: נקניקייה - עטופה בפנקייק - על מקל. אכן כך.
כאן תוכלו לראות את ג'ימי ג'ון סטיוארט מהדיילי שואו ממנצ'ס את הנקניקייה והביוקנז


תרסיסים של תקווה

גבינה צהובה, או גבינת צ'דר בפרוסות הן למעשה שארית אפלה מימי הביניים. כיאה לגיבורים אמיתיים, אנשי תעשיית המזון האמיצים באמריקה החליטו לבער את נגע הנחשלות האיום מעל מדפי הסופר. איך עושים את זה? מרססים.

גבינת צ'אדר
רסס ומנצ'ז

במקום שתצטרכו להתעסק עם הניילונים האיומים המפרידים בין הפרוסות, תאלצו לחתוך פרוסות שלא נכנסות בול בתוך הלחם, או - אם אתם פרימיטיביים של ממש - לחתוך בעצמכם פרוסות גבינה מתוך גוש, כל מה שאתם צריכים לעשות אחרי המצאת התרסיס הוא לחיצה קלה על פיית המיכל והופ אתם מסודרים: שכבה אחידה של גבינה במרקם ביוני תעשה את דרכה אל הלחם שלכם.


ארוחת בוקר ישר מהמיכל
האמריקאים מסתבר, אוהבים לרסס. לא רק גבינה (וקצפת וחמאה) מצאו את עצמה דחוסים במיכל, אלא גם בלילה לפנקייק. מחממים את המחבת, לוחצים על הפייה ותיק-תק מקבלים חביתית חמימה ורעלנית -אבל מה, עם חמאה אורגנית בפנים – בשביל הבריאות.