הפיצה של smitten kitchen (צילום: smitten kitchen)
הפיצה של דב | צילום: smitten kitchen

דב מ-smitten kitchen היא החברה שכולם רוצים שתהיה להם. המקצוע שלה, בעיקרון, הוא כתבת פרילאנס, אולם בפועל מה שדב עושה זה לעמוד במטבח המהמם שלה ולהכין מאכלים מהממים אף יותר ואז לצלם אותם בדרך שמותירה את המילה מהממים הרחק מאחוריה.

אם זה לא מספיק, היא מתבלת כל מתכון באיזו התפלפלות אוכל קטנה, ככה כדי לפתוח את התיאבון בעודכם גולשים בבלוג שלה ומחליטים מה בא לכם לבשל היום. נגיד, כשהיא רוצה להכין תפוחי אדמה במילוי נקניקיות, היא חשה צורך להתנצל על כך שזהו מאכל לא כל כך יפה ולכן היא כותבת כך: "אני לא חושבת שאני צריכה לספר לכם שלפעמים המאכלים הטעימים ביותר הם לא היפים ביותר. התבוננו מקרוב ברוטב בשרי או בגבינה שמנונית שמפוזרת מעל טונה או בממרח עשוי שמן ותדעו שזה בטח טעים, אבל זה לא יפה. עם זאת, אני עייפה מאוכל יפה מדי; כיסוי פונדנט חלק למשעי על עוגות שגורם להן להיראות כאילו הן עשויות גומי, וטארטלטים מזוגגים יתר על המידה שנראים כאילו הם עשויים צלופן". ממש פילוסופיה של כל החושים.

את המתכונים תוכלו למצוא לפי אינדקס נושאים, שכוללים, בין היתר, מתכוני ארוחת בוקר, מתכוני מרקים ומתכוני עוגיות, או לפי אינדקס מתכונים, שמחולק בצורה קונבנציונלית יותר לפי פסטה, אורז ולחם, רטבים ומטבלים, בשר דגים ופירות ים וכיוצא בזה.

גם אם אינכם מתכוונים להכין דבר מן המתכונים המשובחים של דב, אל תפספסו את הסיור המצולם במטבח שלה.

האתר: smitten kitchen
בשורה אחת: לפעמים, החברים הכי טובים שלכם גרים באמריקה
קישורים מומלצים מהאתר:
מאפינס לימון בקישוט פטל
בצק לפיצה עם דבש ויין
ריזוטו עגבניות ונקניקיות
פנה בוודקה, שדב מבטיחה שתעזור לכם למצוא חתן/כלה