יש אנשים שאוספים בולים. יש נשים שאוספות אבנים. בעיקר אבנים טובות ונוצצות. רונית, לעומת זאת, אוספת אביזרי מטבח שאיש לא שמע על קיומם. נשמע מוזר, אבל רונית טוענת שהשריטה שלה חיננית. לא מזיקה, ואפילו מועילה: "עם האוסף שלי לפחות אפשר לעשות דברים; לפתוח צנצנות, לכתוש שום, לקלוף מנגו, לייבש פלפלים". מתברר שרונית לא היחידה. יש עוד פסיכים שארון המטבח שלהם מלא במכשירים ואביזרים שאף אחד לא שמע על קיומם. קבלו את אוסף כלי המטבח, הבישול והפיקניק הכי מוזרים שיש.

אין תמונה
זה יחסוך לכם לפחות 30 שניות בחודש
פחיות, הימעכו

פעם מועך פחיות היה ערס עצבני שקימט פחיות בירה כדי להרשים את החברה בפאב.
היום כל אחת יכולה להרשות לעצמה אחד כזה, שייקח את הפחיות וקופסאות השימורים שלה וימעך אותן לחצי מגודלן. לזה כנראה מתכוונים כשמדברים על שחרור האישה. אז מי שקשה לו להירדם מרוב רגשות אשמה על משאיות הזבל שמתמלאות בגללו, בהחלט מוזמן לשפר את איכות השינה שלו.
מחיר: 15 דולר
לקנייה: אמזון

אין תמונה
ככה דואגים לפרקי הידיים כמו שצריך
איך שמזלג מסתובב לו

חוזרים הרוגים מהעבודה ואין לכם כוח לסובב את הפסטה סביב המזלג? אין בעיה, במיוחד בשבילכם המציאו את המזלג המסתובב, זה שיחסוך לכם את הקלוריה היחידה שעוד היה לכם סיכוי לשרוף במהלך הארוחה. מצד שני, עד שיקום הגאון הבא, עליכם להמשיך להשקיע אנרגיה, ולנער את המלחייה לגמרי בעצמכם. החיים קשים.
מחיר: 8.5 דולרים
לקנייה: seefred

אם לסבתא היו גלגלים

בינינו, כמה פעמים ביטלתם את הרעיון לעשות פיקניק בשבת, רק בגלל שהתעצלתם לסחוב את הצידנית הכבדה מהאוטו עד לאמצע הפארק, ועוד לשמוע את הסבתא מקטרת שקשה לה ללכת? מהיום תוכלו להושיב את סבתא על הצידנית, שתיקח אותה לאמצע הפארק בקלילות של חתן שמניף את כלתו דרך מפתן חדר הכלולות. חושבים לפתע שהחיים פשוט טובים אליכם מדי? חכו עד שתשמעו את זה: לצידנית הממונעת אפשר להרכיב גם קרון. אחרי הכל, לפעמים יש גם סבא בתמונה.
מחיר: החל מ- 149 דולר לצידנית עם פדלים ועד 500 דולר לצידנית ממונעת או רבת קרונות
לקנייה: cruzincooler

אין תמונה
חובה בכל יום עצמאות או ל"ג בעומר

במקום סבתא על ספסל בפארק

סבתא שלי ידעה לקלף תפוחים במשיכת סכין אחת. ניסיתי כבר אלף פעם, אבל אני עדיין לא מצליחה לעשות את זה כמוה. מצד שני, סבתא שלי לא יודעת לגלוש באינטרנט. באינטרנט אפשר למצוא מכשיר שעושה בדיוק את מה שסבתא שלי ידעה לעשות. הוא לא ישאיר לכם ירושה שכוללת דירת שני חדרים בצפון תל אביב, אבל את התפוח הוא יקלף לא רע בכלל.
מחיר: 121 שקל
לקנייה: כלי בית

סחיטה באיומים

מבחינתי, להמציא פולחן (מלשון פלח, כן?) לפירות הדר זה כמו להמציא קולפן לתותים. אפשרי, אבל לא ממש שימושי. הרי הפירות האלו נראים כאילו עוצבו על ידי מעצב תעשייתי מחונן, שתכנן אותם כך שיהיו נוחים לקילוף ופילוח, כאשר כל פלח ארוז בנפרד לשמירת הטריות. אלא שאז קם גאון אחד וממציא פולחן שכזה, ולא סתם, אלא אחד שנראה כמו מכשיר עינויים שנועד לחלץ סודות מדינה מקלמנטינות משת"פיות. מצד שני, אם אנשים קונים את זה, אולי זה לא רעיון כזה גרוע.
מחיר: 69 שקל
לקנייה: כלי בית

אין תמונה
בלי שכל המיץ ייזל לכם על הידיים
מנגולינה

כאילו אין מחלות בעולם שצריך למצוא להן תרופה, ישב איזה גאון והמציא את הדבר הבא: מכשיר שחותך מסביב לחרצן של המנגו. עכשיו אפשר לישון בשקט.
מחיר: 60 שקל
לקנייה: כלי בית

ולגוגואים לא מגיע?

דמיינו לעצמכם את התרחיש הבא: אתם בסוף יום עבודה, נזרקים על הספה בסלון, לוקחים משמש מקערת הפירות שעל השולחן כדי לנשנש משהו שיחזיר לכם קצת סוכרים ואז... אז נזכרים שחולץ הגוגואים נשאר במגרה במטבח. נורא, נכון?
מחיר: 8 דולרים
לקנייה: xox

אין תמונה
להתחיל את היום עם חיוך
בוקר טוסט

יש אנשים שבבוקר עסוקים בעיקר בלחפש את המפתחות שלהם, לעקור את הכריות מהספות בחיפוש אחר הסלולרי או לייבש גרביים בעזרת פן, ויש כאלה שקמים מוקדם, יוצאים לעשות ג'וגינג וחוזרים הביתה לטוסט ומיץ תפוזים סחוט טרי. אם אתם שייכים לסוג השני, יכול להיות שתמצאו את ההמצאה הבאה די הגיונית: טוסטר שצורב על גבי פרוסות הקלי מסרים עם אנרגיה חיובית. מי שגם לפנות בוקר שורה עליו המוזה, יכול בהחלט לצבוע את הטוסט שלו בטושים המצורפים, העשויים צבעי מאכל.
מחיר: 35 דולר
לקנייה: אמזון

פרמננט לחמאה

אחרי שסיימתם לצבוע את יומכם בצבעים עליזים, כדאי שתשקלו מאוד ברצינות לקנות לעצמכם את מסלסל החמאה של סולתם רדד. בקלילות, כאילו הייתם ג'קלין ואביגדור ליכטנשטיין, תוכלו להוסיף תלתלי חמאה מסביב לפרצוף שצבעתם על גבי הטוסט. אם כבר אז עד הסוף, לא?
מחיר: 17 שקל
לקנייה: כלי בית

אין תמונה
שלא תדעו עוד בצל
אלוף בצלות

לכל אחד יש את השיטה שלו לא לדמוע בזמן קציצת הבצל. יש כאלה שפותחים את הברז, יש ששוטפים את הבצל, יש שבוכים וקוצצים ויש כאלה שמוציאים בנונשלנטיות את משקפי קציצת הבצל המעוצבים שלהם, שמצוידים בדופן פנימית גמישה שנצמדת לפנים ומונעת חדירת אוויר לאזור העיניים, וכך מונעת את תחושת הצריבה.
מחיר: 19 דולר
לקנייה: אמזון