we are never full (צילום: we are never full)
אצלנו אף פעם לא מלאים | צילום: we are never full

אתם מכירים את האנשים האלו, שכל דבר שהם עושים נראה קל, פשוט ומלא שמחה? ובכן, איימי וג'וני מברוקלין הם כאלו. איך יודעים? ראשית, לפי שם הבלוג שהם בחרו לעצמם, We are never full, ובמילים אחרות: "לעולם לא נתפוצץ מאוכל, כי אנחנו כאלו מלאי אנרגיה, שתמיד יישאר לנו מקום, בקיבה השנייה, לעוד איזה דבר מאכל קטן". 

שנית, הם כל כך חמודים, מסתובבים להם בעולם וטועמים דברים, ואז חוזרים הביתה ומכינים דברים מאותו מטבח, כדי להזכיר לעצמם איפה הם היו וכמה כיף היה להם. שלישית, קשה לא לחבב אנשים שמודעים לעובדה שהמרדף שלהם אחרי אוכל טעים גובל באובססיה.

הבלוג של איימי וג'וני הוא אחד השילובים המושלמים עבור בלוג אוכל: מצד אחד דיבורים, מצד שני עשייה. נגיד איימי, כשהיא מעלה מתכון, אוהבת גם להגיד דברים על מקור המאכל או על מקור אחד המרכיבים שממנו הוא עשוי. ג'וני, לעומת זאת, אוהב לברבר סתם, על דברים שמסביב לאוכל. כך, למשל, הוא דן עם הקוראים שלו ב-BMI שלו, ותוהה ביחד איתם האם עליו להקדיש תשומת לב לאחוז השומן בגוף שלו או שעליו להתעלם לחלוטין מהטרנד הרווח ופשוט להמשיך וליהנות מהאוכל שלו.

בבלוג יש מתכונים לכל סוג אוכל, למרות שאיימי וג'וני בבירור אוהבים בשר, ובבירור מחשיבים פחות את ז'אנר הקינוחים. המתכונים הם גמישים יחסית, ומתאימים בעיקר למי שכבר ביקר במטבח לאיזה ערב או שניים, ולא זקוק ליד מכוונת אנאלית. אפשר למצוא בבלוג גם פודקאסטים, שבהם דנים איימי וג'וני בקול במאכלים בארצות שבהן הם מבקרים.

שם הבלוג: We Are Never full

בשורה אחת: סוכר לא סכריני

קישורים מומלצים מהאתר:

דיון אחוזי השומן של ג'וני
הארוחה הכי מהירה בעולם מספר 4
עוף ג'מייקני עם אורז, שעועית וטוסטונים
סנדוויץ' מרגז