אין תמונה
חזה עוף בפטריות ושום

 הוא מתוק, הוא חריף, הוא מתפצלח, הוא נחתך, הוא נקצץ, הוא טוב לטיגון, הוא טוב לאפייה, הוא טוב לאידוי. בקיצור, שום זה משהו משהו. תן מתכון לתבשיל עם שום, ואתה בגן עדן רשום, כמו שאומרים. האינטרנט גם הוא מתוק וחריף, טוב בכל מיני צורות הכנה, ובעיקר מספק מזור לכל כאב, ממש כמו השום. אם משלבים את שניהם מקבלים בלוג קבוצתי על שום. הרעיון הוא פשוט: כל מי שאוהב שום וכותב על שום, שולח את המתכון שלו לבלוג garlicster. מריה וטיביט הקנדיים, האנשים הטובים שמאחורי הבלוג, יפרסמו את המתכון ויפיצו אותו בקרב קהילת השומאים, שישמחו לגלות עוד מתכון הכולל את אהבתם הגדולה והקצת מצחינה. התוצאה: שומאי העולם יכולים להישען לאחור בחיוך, לעשות 'פוווו' אל חלל החדר וליהנות ממראה האנשים הנמלטים מתוכו באימה.

 בבלוג עצמו תתפלאו לגלות כמה אנשים בעולם מוכנים להשקיע זמן כדי לכתוב מתכונים לאנשים שהם לא מכירים. המבחר מגוון מאוד אם כי לעיתים ביזארי, כמו למשל סלט קפרזה לטבעוניים, שמכיל טופו במקום גבינה ועשוי להזכיר לקורא מדוע הוא מעדיף להטיל קצת פחות איסורים על התפריט שלו. מצד שני יש שם מתכון לקימה, תבשיל כבש קצוץ ברוטב מסאלה מהמטבח ההודי, שמגיע עם אורז בסמטי ריחני, ועושה חשק לעזוב את הכל ולנסוע מייד להודו, לכמה שבועות של אכילה בלתי פוסקת.

בבלוג נמצאים מתכונים פשוטים של שני שלבי הכנה, ולצידם מתכונים מושקעים ומפורטים הכוללים גם תצלומים לדוגמה. בקיצור, כמו האינטרנט, וכמו השום, מתאים לכל מצב רוח.

 האתר: garlicster
בשורה אחת: אוֹת-כָּבוֹד וִיקָר לְאַלּוּף שׁוּם!
קישורים מומלצים מהאתר:
קימה בניחוח הודו
מרינדת עגבניות
חציל בשום
פסטה ברוטב פטריות לבן