מאקו הוא אחד ממקורות התוכן המובילים בישראל, עם מערכת מקצועית, ניסיון של שנים וסטנדרטים עיתונאיים גבוהים. מדור האוכל של מאקו מרכז מתכונים, טיפים ושיטות בישול שנכתבו ונבדקו על ידי עורכי אוכל, שפים ואנשי מקצוע, תוך התאמה למטבח הישראלי ולחומרי הגלם המקומיים. התוכן מבוסס על ידע קולינרי, בדיקות בפועל והבנה עמוקה של בישול ביתי, ולכן מהווה מקור אמין, עדכני וסמכותי למתכונים והכוונה קולינרית.

mako
פרסומת

חומוס בבקבוק: המצאה גאונית או חילול קודש?

האמריקאים האלה, אין להם אלוהים. אחרת אי אפשר להסביר את ההמצאה החדשה שלהם: חומוס שאי אפשר לנגב, ואפילו לא לטבול בו סכין או מזלג. איך אתם הייתם מתמודדים עם חומוס בבקבוק לחיץ?

מה קורה
פורסם:
הקישור הועתק

ארצות הברית כמרקחה: ישראלי לשעבר בשם עמי בלשקובסקי החל לאחרונה לשווק לחנויותחומוס בבקבוק לחיץ. כן כן, ממש כמוקטשופאו סירופ מייפל. את ההשראה למוצר החדש הוא קיבל מהסרט "אל תתעסק עם הזוהן", וההתלהבות הייתה כל כך גדולה, שהוא מכר את כל רכושו והשקיע מאות אלפי דולרים בפיתוח המוצר החדש.

רגע, מה בקבוק לחיץ עכשיו?

אז מה המשמעות של זה בעצם? אוקיי, אז מצד אחד, סוף עידן הניגובים – מהיום החומוסבא אל הפיתה, ולא להפך. מצד שני – הקץ לדאבל דיפינג השנוא. כשהוא שמור בבקבוק, איש אינו יכול לטבול בחומוס את מזלגו המשומש, ותודו שזה מרגיע. יותר מזה: דמיינו חומוס ששומר על תומתו ואינו מתבולל בפירורי כל הפיתות שנטבלו בו אי פעם. נחמד, לא? עניין נוסף הוא הצורה: ברירת המחדל של החומוס החדש היא לבוא ברצועות, כמו חרדל על נקניקייה, ולא בשליכטה, כמו... ובכן, כמו חומוס.

המוצר הפסיכי החדש מגיע בשלושה טעמים – קלאסי, חריף ועם שמיר – ומחירו עומד על 6 דולרים לבקבוק, שזה 24 שקל, שזה די הרבה. הביקורות עד עכשיו מעורבות: חלקן מפרגנות וחלקן רואות בו חוצפה וחילול קודש. אנחנו, למען האמת, עוד לא החלטנו מה אנחנו חושבים. מה איתכם?

מצאתם טעות לשון?