ארוחה במיטה (צילום: jupiter images)
משלוח לא חייב להכיל אוכל סיני | צילום: jupiter images

כל יום מזמן לנו פיתוחים וחידושים שלא דמיינו גם בחלומותינו הפרועים ביותר. לפעמים אפילו מגיעות הברקות שגורמות לנו לחשוב "איך לא חשבו על זה קודם?", או יותר נכון לומר – "למה אנחנו לא חשבנו על זה קודם? יכולנו לעשות מכה". אחת הדוגמאות לכך היא עולם המשלוחים (או "טייק אווי", כפי שרבים קוראים לו בטעות).

מגוון האוכל שאפשר להזמין הביתה רק הולך וגדל, ורוב המשלוחים זמינים היום ברשת. אבל גם בתחום הזה יש עדיין מאכלים שנחשבים טאבו, ומוצרים שהאפשרות להזמין אותם עדיין מלווה בהרמת גבה מצד הלקוח. הרי אם היו אומרים לכם לפני עשור שאתם במרחק שיחת טלפון אחת משליח המבורגר שיחפש אתכם בחוף – לא הייתם מאמינים. אז הנה הם לפניכם, כמה ממשלוחי האוכל המפתיעים ביותר. בינתיים רובם זמינים רק בתל אביב, אבל כולנו תקווה שהבשורה תגיע גם לשאר חלקי הארץ.

סביח פרישמן

הסביח המוכר של פרישמן עבר שדרוג בשירות הלקוחות, ומעתה ניתן להזמינו עד הבית. הבעיה היא שיחס הביצה/חציל/טחינה עדיין לא בר שליטה טלפונית, אך אם סמכתם על הצוות בפעם הראשונה שביקרתם שם, תוכלו להתמודד גם עם סביח ביחס מצרכים שונה. בכל אופן, תוכלו להיות קרציות ולציין בדיוק איך אתם אוהבים אותו, אבל בשורה התחתונה סביח זה סביח, ואיזה כיף שעכשיו הוא בא אליכם ולא אתם אליו.

סביח פרישמן, פרישמן 42, ת"א. טלפון: 9356*, 03-5273330.

מוכר מיץ רימונים (צילום: עודד קרני)
רק תגידו, והוא מגיע עד הפקק | צילום: עודד קרני


מיציות דיזנגוף

פקקים בשיא החום יכולים להוציא כל אדם שפוי משלוותו, והגיע הזמן שמישהו יחליט לתת שירות לאותה קבוצה מקופחת (ולא קטנה, לצערנו) של נהגים אומללים התקועים בשרשרת בלתי נגמרת של קופסאות פח. אם "התמזל מזלכם" ונתקעתם דווקא ברחוב דיזנגוף, נצלו את מספרי הטלפון שמופיעים בחלק מדוכני המיץ. נציג המיצייה ייקח מכם הזמנה למיץ סחוט טרי, ירשום את מספר הרכב, צבעו ומיקומו ברחוב באותו רגע נתון וידאג למצוא אתכם גם אם הצלחתם להזדחל קדימה כמה מטרים. הרעיון, אגב, מיושם גם בחיפה ובנתיבי איילון עם דוכני קפה וקונספט דומה מאוד.

אגאדיר

בהנחה שאתם ישראלים טיפוסיים, סביר להניח שתעדיפו להעביר את רוב הקיץ בים. ואם תעבירו אותו בים, סביר להניח שתהיו רעבים. מאוד. השירות הבא של רשת אגאדיר נועד בדיוק עבורכם – משלוחים לחוף. רק חייגו למוקד ההזמנות, מסרו את שם החוף בו אתם נמצאים ואת צבע הספידו שלכם, והשליח החביב כבר ידאג למצוא אתכם ולהגיש את קציץ הבשר המיוחל. זהירות, לא מומלץ בימים עם רוח חזקה שתעיף לכם חול לתוך ההמבורגר.

אגאדיר, נחלת בנימין 2, ת"א. טלפון: 03-5168050 או 5690*.

המבורגר עם פלפלים חריפים-אגדיר (צילום: mako)
רק תיזהרו שלא ייכנס חול. המבורגר של אגאדיר | צילום: mako

גו נודלס!

עוד פיתרון מושלם לתל-אביבים שעשו את הטעות המצערת של קניית רכב. המזללה האסייתית GoNoodles מאפשרת לכם להזמין מתפריט המשלוחים של המקום ולקבל את המנה אל רכבכם מחוץ למסעדה באבן גבירול. זמן ההמתנה הוא אמנם כחצי שעה, אך החדשות הטובות הן שלא תצטרכו לחפש חנייה וגם דמי המשלוח הרגילים (7 ₪) – בטלים.

גו נודלס, אבן גבירול 54, ת"א. טלפון: 03-6964040.