אינטרנט זה מדיום מהיר, דינמי, זה מה שכל הזמן אומרים לנו. מזכירים לנו שהאתר הפופולרי ביותר היום הוא טוויטר, שבו כותבים מקסימום 140 תווים, מסבירים לנו שלאנשים אין זמן, אין סבלנות, יש עודף מידע, ובאופן כללי כדאי שתתחילו לזוז, כי הנה, ממש תיכף אתם מחמיצים את הרכבת.

אין תמונה
עושה חשק להשקיע. מהתוצרת של עוגיו.נט



לצד האווירה החפיפניקית-תזזיתית הזו מתקיים גם מקצוע האפייה, שהוא ההיפך הגמור. הוא דורש זמן, הקפדה על כמויות וזמנים, יד אוהבת שתלטף את הבצק, תרדד אותו, תפזר את הכמות הנכונה של המלית, תוודא שהבצק הכפיל את נפחו, תקפיד על הקיסם שננעץ במרכז העוגה, ובאופן כללי תיתן לו את הזמן והאהבה שהוא זקוק לה.

והנה באה נטלי לוין, עם הבלוג שלה עוגיו.נט, ומשלבת בין השניים. נטלי, בת 24, מעידה על עצמה שמאז ומעולם אהבה לבשל, ולאחר טיול ארוך בניו-זילנד החליטה להגשים את ייעודה: "לעשות מתוקים ולשמח אנשים". והבלוג שלה אכן משמח. לא תמצאו כאן עוגיות "מה שנמצא במקרר" או עוגות "ב-7 דקות", מהז'אנר שאימהות עסוקות אוהבות, אבל כן תמצאו כאן עוגיות, עוגות וממתקים שונים שיגרמו לכם לסגור את הדלת מאחוריכם, לקחת נשימה ארוכה, ולעשות פעם אחת משהו כמו שצריך. בלי קיצורי דרך ובלי תלונות.

הבלוג: עוגיו.נט
בשורה אחת: הקפדה היא שמחה
קישורים מומלצים:
משחקי חלבה
טארט אגסים בקרם שקדים
עוגיות פרמזן וזרעי חרדל
מאפינס פטל