אין תמונה
גלידת מנחם. נראה הרבה יותר טעים ממנו

 לאחר חמישה שבועות בבית האח הגדול, אם מישהו מעוניין עדיין ללקק למנחם בן, עכשיו הוא יכול לעשות את זה, ואפילו ליהנות על הדרך. המפסיד הגדול של האח הגדול VIP הונצח במנת גלידה על שמו בגלידרייה תל אביבית שמעוניינת לרכוב גם קצת על גלי התהילה. גלידריית פראגולה החליטה להפוך את הסלב הכי שנוי במחלוקת (שנוי במחלוקת שהוא היה סלב) לגלידה שהם מגדירים כ"קורטוב של מרירות, ניפוץ וריסוק גורמים ומעל הכל הרבה טעם טוב".

במילים אחרות, בעבור סכום שמשתנה ביחס ישיר למספר הסמסים שסמסמתם, תקבלו את ההזדמנות היחידה שאי פעם תהיה לכם להתגאות בהתמכרות לאיש והערפיח. אה, וכוס גדולה של פאדג' שוקולד מריר, גלידת וניל איטלקית, קצפת, רוטב שוקולד חם ותערובת אגוזים מרוסקים. לא לחלוטין ברור, אגב, מה הקשר לבן.

בן הוא לא הסלב (סלב? באמת?) הראשון שמקבל יחס טעים שכזה. ההיסטוריה מספרת לנו על עוד ידוענים יותר ופחות שזכו לראות את שמם מונצח על מנות על מגוון מוצרי מזון בסופרמרקטים ועל מבחר מנות שמנוניות בדיינרים ברחבי העולם. הנה כמה דוגמאות נבחרות.

 הגלידה של הסולן המת: cherry garcia
בן אנד ג'ריז האהובים עשו את זה קודם עם גלידת הדובדבנים שקרויה על שם גיטריסט דה דרייטפול דד, ג'רי גרסיה. בשנות השמונים יצאה לשוק גלידת דובדבנים ורדרדה עם צ'אנקס איכותיים של שוקולד, שדשדשה הרבה מאחורי כל הטעמים הקלאסיים, ונקראה על שם הגיטריסט השעיר של הלהקה. לאחר מותו הם החליפו זמנית את הדובדבנים האדומים הקלאסיים בדובדבנים שחורים והטריפו את העולם. היום צ'רי גרסיה הוא הטעם הפופולרי ביותר של החברה. מאז, אגב, ניסו בן וג'רי לשחזר את הלהיט עם גלידת בראוניז על שם מונטי פייטון, קבוצת הקומיקאים הבריטים, גלידת אפרסקים בסגנון הקאנטרי של וילי נלסון, וגלידת החלום האמריקאי של סטיבן קולבר, קומיקאי פוליטי אמריקאי, אבל פריצה גדולה כמו זו של גרסיה עוד לא חזרה על עצמה.

אין תמונה
מימין - הפקאנים של אובמה, משמאל - הדובדבנים של גרסיה


הבירה של הנשיא החדש: Senator Keg Lager
אם לאחרונה יצא לכם להסתובב בקניה, בטח שמתם לב לפנים מוכרות על הבירה שהגישו לכם בפאב. כן, זה ברק אובמה. עוד כשהוא היה סנטור שאפתן קיבל אובמה תמיכה רבה מכיוון האזרחים הקנייתים, אשר חלקם החליטו לקחת את התמיכה שלהם צעד אחד קדימה והחלו למכור את ה"סנטור קג לאגר". בצעד תמוה למדי השיכר התפרסם כ"בירה על שם זוכה הגראמי, הסנאטור ברק אובמה". הנשיא הטרי אכן זכה פעמיים בעבר בפרס הגראמי על שניים מספריו אשר להם הקליט גרסת אודיו, אבל לא זו הדרך למכור את המוצר האובמאני התורן. ואם בשגעת אובמה עסקינן, אז כמובן שגם הוא זכה לטעם גלידה משלו אצל בן אנד ג'ריז (שנמנים על תומכי אובמה ופעלו למענו גם לפני מערכת הבחירות) אפשר להבין למי הם הצביעו). Yes pecan! – גלידת חמאת פקאן עם חתיכות פקאנים קלויים בחמאה יצאה במהדורה מוגבלת לאחר נצחונו של אובמה במדינת ורמונט, בירת בן אנד ג'ריז, ובעיצומה של האובמהמניה החליטו בחברה לכבד את הסנטור דאז בטעם גלידה משלו.

אין תמונה
בריטני קיבלה המבורגר. כבוד גדול זה לא
 ההמבורגר של בריטני: The Britney spears (not so) famous star
מסחטת המזומנים, העלמה התמה בריטני ספירס, זרקה ביום בהיר אחד את ילדיה ברשת המזון המהיר Carl's Jr. בלוס אנג'לס, שיאביסו את עצמם. אנשי השיווק הממולחים החליטו להתנפל על הפרסום החינמי ומיד הוציאו לשוק את המבורגר החביב על הנסיכה the famous star"", בגרסה שאותה הגדירו כ"ממש כמו ה-famous star, רק ללא החסה, העגבנייה, החמוצים והאחריות ההורית". נשמע טעים.

אם תחפשו טוב, תוכלו אפילו למצוא משקאות שקרויים על שמם של שאר הסלבריטאים שרבו עם המנחם בן. ברשת קפה לנדוור מגישים מבחר משקאות קפאיניים מעוטרים בקצף מצויר בטכנולוגיה מיותרת עם שמותיהם של משתתפי האח הגדול VIP. לפחות עד שכוכבם ידעך תוכלו לשבת על "קפה בוסקילה" ואף "קפה יוסי מילשטיין". מעניין אם דודי מליץ, הזוכה הטרי, יחליט להקדיש מנה במסעדה שלו לחבריו מהבית. אנחנו ממליצים לו לנסות להכין משהו עם עז, עדיף על מצע שקרים, עדיף עם סכין טורנה.

 למי שעדיין מתחשק ללקק משהו שנקרא מנחם בן, יש אפשרות לעשות זאת בגלידריית פראגולה ברח' בן יהודה 215, תל אביב. זכרו לבקש את הגלידה בכלי רב פעמי, כדי שלפחות מישהו יוכל להדיח אותו.