לינגוויני שום ירוק ושרימפס (צילום: www.blue-kitchen.com)
פסטה עם שום ירוק ושרימפס. אם טרי אוהב את זה, כנראה זה באמת טעים | צילום: www.blue-kitchen.com

נהנתנות היא תכונה שלא מוערכת מספיק במקומותינו. בין האל-תשוויץ-במה-שיש-לך-יותר-טוב-תלך-לעבוד של אמותינו הפולניות ובין המצב הכלכלי, המצב הביטחוני, המצב החברתי והמצב הנפשי, לך תשכנע מישהו שאנשים שיודעים ליהנות הם אנשים שגם יודעים לפרגן הנאה לאנשים אחרים, שיודעים לצאת רגע ממירוץ החיים המשוגע ולהתבונן עליו מבחוץ, שיודעים להעריך כל דקה טובה ומשמחת שנוחתת בחלקם.

ולכן, לעתים, צריך להפנות את העיניים החוצה. אם מפנים את העיניים החוצה, עשויים להיתקל בטרי ב. משיקגו, שמגדיר את עצמו כ"חובבן, במובן הטוב ביותר של המילה". טרי, בעל הבלוג "המטבח הכחול", אוהב אוכל, אוהב לבשל ואוהב לחלום, שלוש תכונות חיוניות עבור נהנתן טוב, וכמו נהנתן טוב הוא אוהב גם לפנטז: הוא קרא לבלוג שלו על שם המסעדה העתידית שלו, שהוא יודע שלעולם לא יפתח. ככה זה נהנתנים, פנטזיות זה חלק מהקטע שלהם.

טרי אמנם מגדיר עצמו חובבן, אבל אין ספק שהבחור יודע הרבה על בלוגים, גם אם מעולם לא ביקר בקורס מקצועי על בישול. בכל פוסט תוכלו למצוא סיפורים משלימים על החיים שלו, צילומים מהוקצעים, מתכונים או חוויות מביקורים במסעדות, וכן טיפים שונים הרלוונטיים לאותו מתכון. כך נראה בלוג של נהנתן אמיתי: קצת טעם, קצת אווירה, קצת פנטזיה. תענוג.

הבלוג: Blue Kitchen

בשורה אחת: ותהא הפנטזיה שורה על ביתכם.

קישורים מומלצים:

לינגוויני עם שום ירוק ושרימפס

אגסים אפויים עם דומדמניות, אגוזים וקינמון

סלט פירות מקסיקני עם צ'ילי

צלעות כבש עם רוזמרין