mako
פרסומת

אוראו משיקים טעם חדש, ולא מגלים לכם איזה

אריזת המסתורין החדשה של אוראו משגעת את העולם: החברה השיקה טעם סודי וקוראת לקהל הרחב לטעום ולנחש מהו, ואולי לזכות ב-50,000 דולר. התגובות ברחבי הרשת חצויות, ונשמעות גם טענות כי מדובר בטעם ישן שפשוט נארז מחדש. מערכת אוכל טוב ניחשה בלי לטעום, תחזיקו לנו אצבעות

יחסי ציבור
mako אוכל
פורסם:
הקישור הועתק

בדרך כלל אוראו גאים מאוד בטעמים החדשים והמיוחדים שהם מוציאים חדשות לבקרים (לכבוד החגים, עונות השנה או סתם ככה כדי להגניב את אין ספור המעריצים שיש לעוגיות הסנדוויץ' האייקוניות האלה). אבל הפעם הם החליטו לשמור על מסתורין, והלכו עם זה עד הסוף. אולי אפילו קצת יותר מדי.

בחברה השיקו טעם חדש וקוראים לקהל הרחב לנסות ולגלות מהו בתחרות ניחושים שבסופה יזכה אחד המנחשים ב-50,000 דולר. לא פחות. כדי להקשות על המנחשים, על אריזת העוגיות אין כל פרט מזהה, וגם העוגיות עצמן נראות כמו עוגיות אוראו קלאסיות - ביסקוויט כהה עם קרם לבן.

טועמים באתר PopSugarואחרים ברחבי הרשת חושבים שהם עלו על הטעם, ומדווחים שלעוגיות החדשות יש טעם פירותי מובהק עם גוון תעשייתי במתכוון, כך השניחוש הרשמי של האתר הוא טעם דגני בוקר בטעמי פירות (כמו Fruit Loops אוFruity Pebbles, שניהם פופולריים מאוד בארצות הברית).

עם זאת, באתר PopSugar הבחינו כי הטעם דומה באופן חשוד לטעם ה-Fruity Crisp שאוראו הוציאו בשנה שעברה, והכריזו כי הם מקווים שהחברה לא שיחזרה את הטעם הישן ורק הכניסה אותו לאריזת מסתורית וחדשה. אם שמתם יד על הטעם החדש (וגם אם לא, אף אחד לא בודק) אתם יכוליםלנחש באתר התחרות עד ה-30/11, אך שימו לב: מעבר לפרס המרגש ולסקרנות הטבעית, ברחבי הרשתות הדעות חלוקות וממש לא כולם עפים מהתלהבות, כך שלא עושה רושם שמדובר בטעם שייכנס לפנתאון, אחרי שהמסתורין יתפוגג.

מצאתם טעות לשון?