איפהשהו בשנת 2018 סערה הרשת סביב עניין פעוט לכאורה: חברת הרטבים היינץ חשבה להוציא מוצר שמשלב בין קטשופ ומיונז (ולא, זה לא רוטב אלף האיים!), ושאלה את עוקביה בטוויטר מה דעתם. הם כמובן הצביעו בעד, אי אילו קרבות בין תרבותיים ניטשו (האם האמריקאים באמת המציאו את השילוב הזה? כמובן שלא), והשאר היסטוריה. כלומר, לתושבי ארצות הברית הוא היסטוריה. אנחנו חיכינו מאז ועד היום כדי לבחון במו חכנו את המוצר המדליק-עד-השמיים הזה.

מיוצ'ופ היינץ (צילום: היינץ קראפט, יחסי ציבור)
להיט! | צילום: היינץ קראפט, יחסי ציבור

בעיני רוחנו אנחנו כבר רואים את הגבות המורמות, וצופים את השאלה "אבל מה הבעיה לערבב מיונז וקטשופ לבד?". נכון, אין בעיה, אתם מוזמנים להמשיך ולערבב את הרטבים שלכם - אנחנו אוהבים את זה מוכן בבקבוק, ולא מתכוונים לתת לאף אחד לגרום לנו להרגיש טיפשים בגלל זה.

שורה תחתונה, חברת דיפלומט החלה לייבא את המיוצ'ופ של היינץ לארץ, אנחנו כמובן התנסינו בו (לא היה צ'יפס, אז טבלנו בו קציצות. להיט!), וגילינו שהיה שווה לחכות שנתיים כי מדובר ברוטב מושלם. בוודאי לא תופתעו לשמוע שטעמו הוא כטעם המיונז המעורבב עם קטשופ, אבל גם לערבב צריך לדעת - האיזון הוא לטעמנו מדויק, המתקתקות משמחת והשמנוניות מענגת, והחיסרון היחיד הוא הוודאות המוחלטת לגבי הביס הבא. אחת ההנאות שלנו מניגוב צ'יפס בקטשופ ומיונז היא החד-פעמיות של כל אחד מהביסים. כאן אין את זה, זה נכון, ועדיין - אנחנו כבר הצטיידנו בבקבוק שני.

עכשיו רק נותר לנו לחכות לשאר ההברקות מבית היינץ - המיו-ברביקיו, מיו-חרדל והטעם שבקנה - דבש-סרירצ'ה. 2022, אנחנו מתחילים את הספירה לאחור.

מחיר: 14.90 שקלים לבקבוק של 425 גרם. להשיג ברשתות השיווק.