כבר מזמן הפסקנו להתלהב מטעמים חדשים של מילקי. ממש כמו פסק זמן - מדובר במותג שכבר מזמן מסתחרר סביב עצמו בחיפושים אחר חידושים, וזה באמת בסדר אבל אנחנו מסרבים להתרגש בכל פעם שהוא חושב שהוא ממציא את עצמו מחדש. 

אז למה אנחנו מספרים לכם על מילקי טריו החדש, בטעם האופנתי-לשעבר פיסטוק? כי הפעם זה משהו אחר. הפעם קרו שני דברים שלא קורים לנו עם מילקי בדרך כלל: 1. הוא גרם לנו להבין משהו מאוד חשוב על טעם פיסטוק, ו-2. הוא היה טעים בקטע יוצא דופן.

המיתוג טריו מקורו בכך שמדובר במילקי עם 3 שכבות, ולא שתיים כמו הגרסאות הקלאסיות. במקרה הזה יש שכבה אחת של שוקולד לבן, אחת של פיסטוק ואחת כמובן של קצפת, וכשחצבנו בכפית דרך שלוש השכבות הללו גילינו שהן יוצרות חוויה שהיא אומנם מתוקה מאוד מאוד, אבל גם מאוד מוצלחת. ואז זה הכה בנו: השילוב של שכבת השוקולד הלבן ושל שכבת הפיסטוק הוא זה שהסב לנו את העונג הגדול, מהסיבה הפשוטה שטעם פיסטוק - כך הבנו פתאום - הוא לא באמת טעים (נסו להיזכר בילדותכם, שקדמה לקראנץ' הפיסטוק. האם אי פעם בחיים ביקשתם גלידת פיסטוק? ברור שלא!).

אנחנו ניגשנו למילקי החדש בלי ציפיות גבוהות - לא שמנו לב שיש גם שכבת שוקולד לבן, ציפינו לטעם פיסטוק (שאינו מכיל פיסטוק) קלאסי. ואז באה ההפתעה: ליד שכבת הפיסטוק התגלתה שכבת השוקולד הלבן בשיא כוחה וטעימותה, ולמעשה אפשר לומר שהיא ניצלה את הפיסטוק רק כדי לבלוט בטעמה הטוב. אז למה לא לקנות פשוט מילקי שוקולד לבן, אתם שואלים? כי השכבה הלבנה כשלעצמה היא כבר יותר מתוקה ממה שאפשר לשאת, וכי כן, מתברר שצריך את החוצץ הירקרק הזה בשביל להעריך אותה עד הסוף.

אז כן, אנחנו ממליצים מאוד על מילקי טריו פיסטוק החדש. לא מהסיבות הנכונות, אבל האם זה באמת משנה? כ-3.70 שקלים ל-100 גרם.