mako
פרסומת

מריח את ההצלחה: רוקח הבשמים שהקים חנות באינטרנט

ב-2009 ארז הגיע ממצב שכסף לא היה שיקול עבורו לסיטואציה שבה הוא איבד את הכל. 27 החנויות שלו נסגרו, הוא חזר לארץ מאירופה ונאלץ להתחיל מאפס מבלי שיש לו ידע בשיווק דיגיטלי. כדי לקבל כלים שיעזרו לו הוא התחבר למעוף, מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה, ועבר תהליך שעזר לו להרים את העסק

הקישור הועתק

סיפור ההצלחה של ארז מחזק את העובדה שהעסקים הקטנים והבינוניים מהווים את מנוע הצמיחה הכלכלי של המשק הישראלי. יכולתם של העסקים הקטנים והבינוניים להצליח תלוי רבות בכלים ובידע שיש ברשותם ופה נכנסת הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, המפעילה באמצעות מערך מעוף מרכזים לקידום עסקים ויזמים.

מרכזים אלו מסייעים לעסקים ויזמים באמצעות ארגז כלים נרחב אותו פיתחה הסוכנות כגון: ייעוץ וליווי עסקי, מימון והלוואות, קורסים והדרכות, הדרכה על פתיחת עסק חדש והכרות עם עולם המסחר המקוון. בנוסף במעוף מבצעים מיפוי של צרכי העסקים והיזמים ובהתאם לכך בונים עמם תוכנית עבודה שמורכבת ממספר כלי סיוע כגון ייעוץ פרטני, הדרכות וליווי לקבלת מימון מקרן בערבות מדינה. מערך מעוף שהחל לפעול בשנת 2014, הינו מערך ארצי הפרוס באמצעות 40 סניפים בכל המדינה. מ-2015 ועד אמצע 2017, קיבלו כ-80,000 עסקים קטנים ובינוניים סיוע ממערך מעוף.