mako
פרסומת

מלחמת רשתות השיווק

מלחמת המחירים בין רשתות השיווק מתחזקת – ובמקרה או לא במקרה, מפרסמות היום שתי הרשתות הגדולות רשימת מבצעים דומה להפליא. אז מה מציעים לנו בסופר-מרקטים לכבוד חנוכה, ואיך נלחמים שם על כל כיס וכיס?

פורסם:
הקישור הועתק

המלחמה בין רשתות השיווק עולה מדרגה. בתחום הפוליטי בטחוני קוראים לזה הסלמה, אבל בכלכלה קוראים לזה אחרת - מבצעים. המחירים החדשים מאפשרים לנו לקנות מוצרים בזיל הזול: קופסת שוקולית בשני שקלים וממרח שוקולד בשלושה שקלים. השניים רבים, הלקוח מרוויח.