נ', נכה תושב ירושלים, הגיע לפני כשנה לסניף "רמי לוי שיווק השקמה" ברחוב האומן בעיר לערוך קניות. לאחר שסיים, ניגש לקופאית והציג בפניה תעודת נכה עליה נכתב: "פטור מהמתנה בתור" וביקש לשלם מבלי לעמוד בתור. לדבריו, הוא נתקל בסירוב מוחלט וניהל ויכוח קולני עם הקופאית.

למקום הגיע מנהל הסניף שביקש מ-נ' להגיע לקופה אחרת, שם יוכל לשלם ללא עמידה בתור. "הוא התייחס אליי בזלזול", התלונן נ', "עקב העמידה הממושכת בתור, השקיות נפלו לי מהידיים, נשברו ונקרעו מוצרים ובמשך שלושה ימים לא יכולתי לתפקד  עקב כאבים בגוף".

נ' הגיש תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות בירושלים נגד רשת השיווק ודרש פיצוי כספי על עוגמת הנפש וההשפלה שעבר.

שיווק השקמה הגישה כתב הגנה לפיו נ' עמד בתור באחת הקופות, לפתע החל לצעוק שהוא נכה ודורש לשלם ללא עמידה בתור וזאת מבלי שהציג תעודת נכה. לטענת הרשת, נציגת הסניף הסבירה לו שעליו להציג תעודת נכה כדי לקבל פטור מעמידה בתור אבל הוא סירב להציגה. מנהל הסניף דאג למרות זאת להעבירו לראש התור ואחת הקופאיות הניחה את המוצרים שרכש על הדלפק. עוד נטען בכתב ההגנה, שהתובע נ' היה שרוי תחת השפעת אלכוהול והחזיק בידו פחית של בירה וכי המוצרים שהיו בידיו הועברו שלמים לדלפק וכי ברור שאם היו נשברים הוא לא היה משלם עליהם. עוד נטען, כי איש לא צעק על נ' ולא השפיל אותו וכי הייתה קופת מונגשת לנכים אבל ללא שלט.

מתברר שבעקבות האירוע הזה, הועברה הנחייה בכל סניפי הרשת לפיה ניתן לשלם בקופות ללא עמידה בתור וזאת בכפוף לתעודת נכה שיציג הלקוח.

הרשמת הבכירה, עדי בר-טל, שדנה בתביעה, קיבלה אותה בחלקה. בר-טל ציינה בפסק הדין, כי מצפייה מאחד הסרטונים שהרשת הציגה בבית המשפט עולה שהקופאית הראשית פנתה לנ' ממרחק רב וברור ששיחה זו נוהלה בפרהסיה. "התנהלות זו יכולה להשפיל אדם בעל מוגבלות, הדורש את זכויותיו וצריך להתעמת בשל כך עם עובדי הנתבעת לעיני כל", הדגישה הרשמת.

יחד עם זאת  התובע החזיק בידו בירה ולא היה צריך לעקוב ולהטריד את מנהל הסניף שהיה בדרכו החוצה. הרשמת פסקה ל-נ' פיצוי של 3,000 שקל ועוד 500 שקל הוצאות משפט.