אב ובנו מאשקלון שרכשו חבילת נופש שכללה משחק בליגת האלופות בין ריאל מדריד ויובנטוס אך החמיצו את פתיחת המשחק יפוצו בסכום של 6,200 שקל. כך פסקה באחרונה רשמת בית משפט לתביעות קטנות באשקלון.

השניים רכשו בשנה שעברה מחברת "אשת" (ארגון שירותי תיירות) חבילת נופש שכללה ארבעה ימים במדריד כולל כרטיסים למשחק הכדורגל של רבע גמר ליגת האלופות בין ריאל מדריד ליובנטוס. הם שילמו עבור החבילה סכום של 8,300 שקל.

לטענתם הובטח להם שהם יקבלו את הכרטיסים למשחק בקבלה במלון 48 שעות לפני תחילת המשחק.

"כאשר הכרטיסים לא הגיעו התקשרנו לנציגת החברה והיא אמרה שנקבל את הכרטיסים במלון סמוך לאצטדיון שעה וחצי לפני המשחק", טען האב, "היינו צריכים ללכת 20 דקות ברגל לקבל את הכרטיסים וכשקיבלנו אותם ראינו שמדובר במנויים עם שמות בספרדית".

לדבריו, הם נתבקשו לאחר המשחק להחזיר את כרטיס המנוי, אבל אז חלה תפנית בעלילה. "כאשר הגענו לאצטדיון שוטרים מקומיים עצרו אותנו לוודא את אימות הכרטיסים שהיו בידינו. עוכבנו במשך 20 דקות. הם החרימו לנו את הכרטיסים כי הם היו פגומים. בגלל התקרית הזו פספסנו את תחילת המשחק וכשכבר נכנסנו נאלצו לעמוד על המדרגות כל המשחק מחשש ששוטרים וסדרנים יוציאו אותנו כי היינו ללא כרטיסים", אמר האב.

האב, הגיש תביעה נגד אשת ונגד החברה ששיווקה את הכרטיסים למשחק ודרש פיצוי של 13,300 שקל. אשת טענה להגנתה שהיא אינה אחראית לשיבושים של ספק הכרטיסים, וכי האב היה צריך לפנות אל הספק ברגע שהתעוררו בעיות.

נציג של ספקית הכרטיסים, חברת "לייב טיקטס", טען בדיון, כי הכרטיסים שנמסרו לתובע לא היו מסופסרים, וכי אם הכרטיסים עברו באצטדיון לא הייתה סיבה שהאב ובנו ייעצרו.

הרשמת הבכירה, ציפי כהן אביטן שדנה בתביעה דחתה את טענות חברת אשת לפיהן האחריות על המקרה חלה על משווק הכרטיסים וכי על פי התקנון בכל מקרה של תקלה באספקת הכרטיסים על הלקוח לפנות לסוכן הנסיעות.

הרשמת חייבה את אשת לשלם לתובע פיצוי 5,500 שקל ועוד 700 שקל הוצאות משפט. כמו כן קבעה השופטת כי חברת הכרטיסים תפצה את אשת בסכום של 1,000 שקל.