הפתעה בנקניקיות "זוגלובק": עובש וריקבון
בני זוג מירושלים מצאו "מראה מחריד" באריזה. לדבריהם, כשביקשו מנציג השירות של זוגלובק לקחת את הנקניקיות לבדיקה ולגלות את מקור התקלה, הוא המליץ להם פשוט לזרוק אותן לזבל. זוגלובק: "מאחר והלקוח דיווח על העובש לאחר שהאריזה נפתחה, אין לדעת מהיכן מקורו"

כשפתחה חני גרינפלד את חבילת נקניקיות הסויה של "זוגלובק" שקנתה מספר ימים לפני כן בחנות בירושלים נכונה לה הפתעה לא נעימה. "יצאנו מנקודת הנחה שרכשנו מוצרים טובים ואיכותיים. כשפתחתי את האריזות וראיתי את הריקבון והעובש על הנקניקיות הייתי בהלם. המראה היה דוחה ומחריד", אומרת גרינפלד, "אף פעם לא קרה לי ולבעלי דבר כזה. המרחק מהסופר לבית הוא לכל היותר 15 דקות. מיד כשהגענו הכנסנו את האריזות למקרר. הופתעתי מכך זה קרה לחברה גדולה שמתפארת בתקנים איכותיים".
אריאל, בעלה של חני התקשר למוקד שירות הלקוחות של "זוגלובק" וביקש שנציג של החברה יגיע לביתם וייקח את אריזות הנקניקיות לבדיקת מעבדה. בני הזוג הניחו שהחברה תרצה לגלות את מקור התקלה.
עוד ב-mako כסף:
"אלא שנציג השירות בכלל לא התעניין במקרה ופטר אותנו בזה שישלח לנו שובר פיצוי", שחזרה גרינפלד, "כשבעלי שאל מה לעשות עם האריזות נאמר לו שיזרוק אותן לפח הזבל. כשבעלי סיפר על הזה לא האמנתי שככה מתנהלים בחברה כזו. במקרים כאלה החברה צריכה לקחת את האריזות לבדיקה, לבדוק את מקור התקלה להבין כיצד קרה דבר כזה, הרי זה יכול היה להיות בעוד חבילות. לצערי, ל'זוגלובק' זה לא הזיז. לא היה אכפת להם. אולי פחדו לעשות ריקול אם יתגלה הדבר. לא יודעת מה הסיבה שהם התנהלו בצורה כזו שמזלזלת בלקוחות שלהם. לי זה נראה מוזר ומשונה מאוד".
מחברת זוגלובק נמסר בתגובה: "מוצרי זוגלובק יוצאים מהמפעל אל רשתות השיווק בטמפרטורה של מינוס 18 מעלות שאינה מאפשרת עובש. עובש עלול להיווצר עקב תנאי אחסון פגומים ומאחר והלקוח דיווח על העובש לאחר שהאריזה נפתחה אין לדעת היכן מקורו. ליתר ביטחון בדקה החברה את שאר המוצרים במקרר הרשת והם נמצאו תקינים ואף בדקה את המוצרים שיצאו מאותו קו ייצור ואף הם נמצאו תקינים לחלוטין. המוצר יצא מהמפעל בקירור עמוק ותקין לחלוטין והצעת הפיצוי ללקוח באה מתוך גישה שירותית של החברה".
יש לכם תלונה צרכנית? כתבו אלינו money@mako.co.il