זוג מצפון הארץ שדרש פיצוי מחברת "טורקיש איירליינס" על כך שלא ניתן להם לעלות לטיסה אותה הזמינו יפצה את החברה בסכום של 3,000 שקלים, לאחר שהתגלה כי שיקר בבית המשפט.

השניים היו אמורים לטוס משדה התעופה בן גוריון לאיסטנבול לפני כשבעה חודשים בשעות הבוקר, והיום אמורים להגיע לעלייה למטוס בשעה 7:45.

לטענת הזוג, הם הגיעו לדלפק הצ'ק אין בשעה 7:37, שמונה דקות לפני שהשער נסגר, ונאמר להם שהגיעו באיחור. נציגת החברה סירבה לאפשר להם לעבור ולעלות לטיסה. השניים נאלצו לרכוש כרטיסי טיסה חדשים בסכום של 1,870 שקל הלוך וחוזר מישראל לטורקיה.

השניים לא הססו והגישו תביעה נגד "טורקיש איירליינס" בבית המשפט לתביעות קטנות בחיפה ודרשו פיצוי של 10,000 שקלים. "הגענו לשער העלייה למטוס שמונה דקות לפני הזמן", טענו בני הזוג, "מאבטחת בשדה אפשרה לנו לעקוף את התור של הבידוק הביטחוני כדי להגיע בזמן לדלפק".

_OBJ

אלא שהחברה הוכיחה כי בני זוג היו לא יכולים היו להגיע לשער העלייה למטוס בשעה שבה טענו. על פי טענותיהם, הם הצליחו בתוך 20 דקות בלבד להחנות את מכוניתם, לקחת מזוודות, לעלות להסעה לטרמינל ולעבור בדיקות ביטחונית.

השופט העמית יובל שדמי קבע בפסק הדין, כי התובעים סיפרו "סיפורי מעשיות" וכי התרשם שהם לא היססו לסטות מהאמת. השופט הגדיר את התנהגות התובעים כעזות מצח וחייב אותם לשלם לטורקיש איירליינס הוצאות משפט בסכום של 3,000 שקל.