אחרי שנפטרה מפעילות הקורקינטים להשכרה, חברת יאנגו ממשיכה לצמצם את השירותים שהיא מעניקה בישראל, וסוגרת את פעילות יאנגו דליברי, שעסקה בשירות משלוחים לחברות ולאנשים פרטיים.

בימים אלה שולחת החברה הודעות ללקוחות איתם עבדה, בהם היא מודיעה על סיום ההתקשרות איתם. "לאור שינויים באסטרטגיית החברה התקבלה החלטה הנוגעת להמשך הפעילות העסקית של יאנגו דליברי בישראל. הוחלט בשלב זה להפסיק את הפעילות העסקית ולכן ברצוננו לעדכן אותך בסיום הסכם ההתקשרות. אנחנו מודים על שיתוף הפעולה וכמובן שנמשיך לתמוך בשירותים עד מועד הסיום שמצוין במכתב המצורף", נכתב בהודעה שנמסרה לבעלי העסקים.

שירות יאנגו דליברי עבד כשירות משלוחים לכל דבר. בין אם מדובר בניהול מערך המשלוחים עבור גלידריות גולדה, ובין אם במתן שירותי שליחות מכל סוג עבור לקוחות פרטיים – מהעברת חבילות ועד הקפצה של תעודת זהות שנשכחה בבית. שירות משלוח מוצרי המכולת של יאנגו, יאנגו דלי, ממשיך לפעול, והחברה מקווה שהלקוחות מהם נפרדה בשירות אחד, שהתגלה כלא רווחי עבור החברה, ימשיכו לעבוד איתה בשירות האחר שממשיך לשגשג. עם זאת, חלק מבעלי העסקים רואים בהודעה של יאנגו ניתוק קשרים סופים, ולא חשים מחויבים להמשך עבודה עם החברה.

"כחלק מהליך אסטרטגי כולל, יאנגו ישראל החליטה להתמקד בשירותים ישירים ללקוחות על פי דרישה, כאחת החברות המובילות בתחום זה. במסגרת השינוי, יוקצו פחות משאבים לפיתוח ואספקת חלק מהשירותים לעסקים (b2b), כדוגמת שירותי המשלוחים לחברות, והם יופנו לפיתוח נרחב יותר של תחום השירות הישיר לצרכן (b2c)", נמסר מהחברה.

"שינוי זה הוא חלק מארגון מחדש של הנכסים השונים של יאנגו בישראל, המגיע במטרה להגדיל ולשפר את השירות בארץ. בכך, יתאפשר להשתמש בצורה אופטימלית ועקבית יותר בטכנולוגיה המתקדמת של יאנגו בכל השירותים שמציעה החברה בישראל, ולייעל גם את שירותי המשלוחים השונים המוצעים ללקוחות תחת יאנגו דלי ויאנגו דליברי.

"כחלק מהיערכות החברה לצמצום הפעילות לעסקים, החלה החברה להודיע ללקוחותיה העסקיים, בהתאם להוראות ההסכמים איתם, על סיום ההתקשרות עמם. חשוב לציין כי שירות המשלוחים עדיין זמין להם באמצעות אפליקציית Yango אך בתצורה של תשלום פר משלוח".