כאילו שמישהי מופתעת: כשבני הזוג מאשה וסניה ולדברג הגיעו עם פיץ' לתוכנית "הכרישים" - היה ברור שיש להם מוצר מנצח בידיים: משאבת הנקה המדמה את תנועת הלשון של התינוק, ומתגברת על האתגרים של המשאבות המסורתיות בשוק. אף אחד לא הופתע כששניים מהמשקיעים עם החושים היותר מחודדים בפאנל, יסמין לוקץ' ואורן דוברונסקי, מיהרו להשקיע מיליון שקלים בעבור 15% משווי החברה. משם הכל התנהל בקצב מהיר, המוצר כבש את השוק הישראלי - אבל השאיפה הייתה להתרחב אל השוק העולמי, והשבוע זה ייקרה.

לאורך השנים, יזמי ומובילי חברת "אנבלה טק" שמרו על סבלנות ואמונה במוצר שלהם - דבר שהשתלם. החברה גייסה עובדים ומשקיעים, הקימה משרדים ויצאה לסבבי גיוסים שהסתכמו במילוני דולרים. גם כשהגיעה הצעה נוצצת במיוחד בדמות 20 מיליון דולר, הסבלנות והאמונה במוצר גברו.

אנבלה (צילום: מתוך האינסטגרם של אנבלה)
משאבת היניקה המהפכנית של מאשה וסניה ולדברג. "אנבלה" | צילום: מתוך האינסטגרם של אנבלה

הלילה (בין ראשון לשני), הכרישה לוקץ' שיתפה כי המוצר יגיע השבוע לארצות הברית. "מאשה הייתה מתוסכלת ממשאבות ההנקה, אז בעלה סניה יצר אחת כזו במיוחד בעבורה. מסתבר שזו לא הייתה מחווה רומנטית בלבד, אלא גם החלטה עסקית טובה", כתבה אשת העסקים בעמוד הפייסבוק שלה. "המשאבה שסניה ומאשה יצרו משנת תפיסה - במקום להשתמש בתנועה שמחקה שאיבה, כמו כל המשאבות הקיימות, המשאבה שהם יצרו מחקה את תנועת הלשון של התינוק".

ואי אפשר שלא לתהות בדבר התוצאה. "משאבה שדומה יותר להנקה אמיתית ויעילה פי שניים ממשאבות השאיבה המסורתיות. הם קראו למשאבה 'אנבלה' על שם בתם, שמאז גדלה מהר מדי, בזכות היתרונות של המשאבה", הוסיפה בקריצה.

"ב-2020 אורן דוברונסקי ואני השקענו בחברה כשפגשנו את מאשה וסניה ב'הכרישים'. לפני כשנה, 'אנבלה' הושקה למכירה בישראל (ומכרה את כל הסחורה בחנות 'שילב' ביום ההשקה). השבוע אנחנו משיקים מכירות בארצות הברית. גאה להיות חלק מהמסע הזה. קצת עצוב לומר, אני לא בשוק כצרכנית יותר, בני הצעיר ביותר כבר בן עשר", חתמה את הפוסט.