לפני כשבועיים דודו, תושב גבעתיים, הזמין ארוחה בשרים לילדיו הקטנים מאחת המסעדות בתל אביב באמצעות אפליקציית וולט. הארוחה כללה בשרים ו'צ'יפס בסכום כולל של 240 שקל.

"כאשר השליח הגיע  עם השקית היא הייתה פתוחה", שחזר דודו. "לא ייחסתי לזה בהתחלה חשיבות. הבן הקטן היה רעב מאוד. אחרי שהשליח הלך פתחתי את השקית וראיתי שהוא אכל חלק מהחמגשית. חשבתי שאולי אני הוזה. אבל החלטתי לחקור את זה".

דודו התקשר לשליח לברר למה השקית הייתה פתוחה ולמה חסר אוכל אבל הוא טען שבמהלך הנסיעה היא נפתחה בגלל המשקל. "הוא אישר שהשקית הייתה פתוחה. הוא תירץ את זה בכך שבגלל הנסיעה והמשקל שהיה לו על האופנוע היא נפתחה".

דודו לא ויתר והחליט לצפות במצלמות האבטחה של הבניין. שם חיכתה לו הפתעה. "אני רואה במצלמות האבטחה של הבניין שהשליח פתח את השקית לפני שעלה במעלית ואכל בידיים חשופות מתוך המנות שהיו בחמגשית. הייתי בהלם. לא ראיתי דבר כזה בחיים. רואים את השליח נבהל כשהשכן נכנס  לבניין והוא מיהר לסגור את השקית ועלה במעלית".

דודו מיהר ליצור קשר עם וולט והתלונן בפניהם שהשליח אכל חלק מהארוחה שהזמין לילדיו, אבל שם התקשו להאמין לו.

"אחרי כמה ימים שלחתי להם את הסרטון ואז הם הבינו עד כמה חמור העניין והחליטו לפטר את השליח למרות שביקשתי לא יעשו את זה כי זה מקור הפרנסה שלו", אמר דודו.

לדבריו, הוא שלח מכתב לסמנכ"לית שירות לקוחות בחברה ודרש פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לו ולילדיו.

במכתב ציין דודו כי מעשיו של השליח הם למעשה פגיעה בצנעת הפרט שכן הוא מבחינתו רכש אוכל אטום וסגור. הוא נתן טיפים ועצות לחברה כיצד להתנהל מול השליחים כדי למנוע הישנות מקרים כאלה בעתיד.

בסופו של דבר החברה זיכתה את הארוחה שקנה דודו וכן העבירה לו פיצוי של 300 שקל בהזמנה עתידית באמצעות החברה.

"לדעתי הפיצוי פה נמוך מאוד משמעותית. אני שוקל לתבוע את החברה", הוסיף דודו.

מחברת וולט נמסר: "המקרה מנוגד לסטנדרט השירות שלנו, ולכן סיימנו התקשרות עם השליח המצולם".