השינויים בהרגלי הצריכה: בחודש האחרון צריכת היין בישראל עלתה פי 2 מהתקופה שקדמה למלחמה, ונרשמה עלייה של 100%. בדירוג הערים עם הכי הרבה הזמנות יין מאז פרוץ המלחמה, שבהן יאנגו דלי פעיל, הנתונים חשפו כי חיפה נמצאת במקום הראשון, תל אביב ורמת גן-גבעתיים בתיקו על המקום השני – ולאחר מכן נמצאות הערים בת ים, רמת השרון, ראשון לציון ונס ציונה. בתחתית הרשימה נמצאות הערים פ"ת, מודיעין ורעננה-כפ"ס, בשוויון.

בנוסף, חלה עלייה של 40% במכירת הבירות בשבועיים הראשונים של המלחמה – אבל מאז נתונים אלו חזרו לקצב המכירות הרגיל. לכל חובבי הסוכר זו לא תהיה הפתעה לגלות, שנרשמה עלייה של 50% במכירות עוגיות, לצד עלייה של 33% במוצרי האפייה. כמו כן, חלה עלייה של 100%, כלומר פי 2 בהזמנת מנות חמות למיניהן.

נתון מעניין נוסף הוא שלאחר הודעת פיקוד העורף בחודש שעבר, מכירות המים זינקו ב-1,516 אחוזים ביום אחד. כיום, הזמנות המים כבר חזרו לנורמה – כלומר למדד היציב שנרשם לפני המלחמה.

בסל הקניות נגלה שהמוצרים הנמכרים ביותר בשבועיים האחרונים בהזמנות של יאנגו דלי, הם חלב 3% של תנובה, ביצים בגודל לארג', קוקה קולה זירו (ליטר וחצי), קוטג׳ תנובה 5% ופראנוי שוקולד חלב. לאחר מכן, מככבים ברשימה מלפפונים ארוזים, מגבות נייר של חברת סנו סושי, משקה אנרגיה xl, במבה ותפוצ'יפס.

במהלך השבועיים הראשונים של המלחמה, דווקא לחם על סוגיו הופיע ב-20 המקומות הראשונים, מים של מי עדן היו במקום ה-7, וגם נצפו הרבה יותר הזמנות של ממתקים וחטיפים מנחמים (כלומר, משמינים) – אך כעת הרשימה מבשרת על הרגלים חדשים של הצרכנים בישראל, הנקשרים בשתיית יין ובאפייה, לצד חזרה מסוימת לשגרה.