כאשר פוגעים בבטן הרכה של הציבור, זה עובד. יוקר המחיה ממשיך להטריד את הציבור הישראלי, שמנסה לסגור את החודש. כל נגיעה בצורך הממשי לשלם פחות ולא לחשוש מטלפון מהבנק מצליח להפעיל את הצופה. אם הקמפיין מצליח להיות ברור, ומכוון באופן מובהק לטובת הצרכן, ההשפעה אפילו גדולה עוד יותר. מסיבה זו הקמפיין של "הרשות להגנת הצרכן", שקורא להשוות מחירים, הוא משכנע כל כך וניצב באופן מובהק בראש המדד שלנו, שבו נמדדת מידת האפקטיביות של 10 הפרסומות הבולטות של הזמן האחרון בקרב הציבור הרחב ובקרב אנשי שיווק ופרסום. המומחים מזהים את החשיבות של המהלך השיווקי, וגם הם נותנים לו ציון גבוה.

עוד ב-mako כסף:

 

במבה, אחד מנכסי צאן הברזל בעולם המותגים הישראלי, נעדר זמן רב מהמסך. עכשיו הוא חוזר, עם קו אסטרטגי וקרייאטיבי חדש  שעוסק בהנאות הפשוטות מהחיים. לאחר סיבוב במחוזות שונים, המותג חזר לבסיס, וטוב שכך, כיוון ששם נמצא הכוח העיקרי שלו. כמה מותגים ישראלים מתקשרים באופן חזק כל כך למשהו שנמצא בבסיס הישראליות?

בליווי קרייאטיבי מסקרן ושובה לב, ובהובלתו של נדב גדג', נער הזהב שמגיע היישר מהמקום התשיעי באירוויזיון, עובר המסר כי ההנאה הפשוטה מבמבה נמצאת ברגעים הקטנים של החיים. אף שמומחי הפרסום לא העניקו לו ציון גבוה, הציבור אוהב את התינוק של במבה, ומגיב היטב לחזרתו אל המסך.

 

הצ'ק הדיגיטלי של לאומי מצטרף למהלך הכולל של הבנק למתג את עצמו כמוביל בתחום הדיגיטל, תוך הדגשת הממד הפרקטי של התחום. הצ'ק הדיגיטלי הוא מסוג הדברים שנכנסים לקטגוריית "איך לא חשבו על זה קודם" – מוצר עם תועלת ברורה שמתקשרת לחייו של כל צופה. הפשטות וההומור של הקמפיין מעבירים היטב את המסר והוא מתברג במיקום גבוה גם בקרב הציבור הכללי וגם אצל מנהלי השיווק ואנשי הפרסום.

ממצאי סקר שנערך עבור MAKO על ידי מכון המחקר פאנלס. בסקר השתתפו 519 חברים בפאנל המשיבים האינטרנטי שלPanel4All  לביצוע מחקרים על גבי האינטרנט. הסקר בוצע על גבי מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל - מגיל 18 ומעלה. הסקר נערך בתאריך 27 עד 28 בינואר 2016. טעות הדגימה המרבית בסקר זה היא 4.4 אחוזים.

תוצאות הסקר בציבור הרחב הושוו לסקר שנערך בקרב משתתפי קבוצת "מנהלי שיווק מצייצים" בניהולם של אמיר שניידר, מנהל שיווק בקבוצת אלדר, טל ספיבק, סמנכ"ל מרכז הבניה ולירן פורמן מנהל שיווק קמחי תאורה.