פפילומה
כסף
כסף

כך הפכו משרדי הפרסום ליצרני הלהיטים הגדולים בישראל

"קומסי קומסה", אחד הלהיטים החמים של הקיץ, שמבוצע על-ידי כוכב הילדים והנוער סטפן לגר, נולד במשרד פרסום, והוא לא לבד. המוזיקה והפרסום, שתי תעשיות עם שצריכות כיום להמציא את עצמן מחדש, משלבות ידיים ומייצרות להיטים. ווין-ווין וכולם מרוויחים או מדרון מסחרי חלקלק?

צאלה קוטלר | גלובס | פורסם 12/08/18 10:26 
שירת הקופירייטר (עיבוד: גלובס)
שירת הקופירייטר | עיבוד: גלובס
סמרטאייר