יעברו לפחות עוד כמה שנים טובות עד שמהפכת היוטיוב והסמארטפון יהפכו את שידורי הכבלים והלוויין למיושנים לפחות כמו הסרט "כבלים". אחרי הכל, אם הפרינט שרד עד כה, כנראה שגם לחברות התקשורת השונות יש עדיין במה להיאחז. תחושת מדורת השבט החזקה והאצבעות שנעות מעצמן על גבי השלט מוכיחות שהזפזופ כאן כדי להישאר, ואיתו כמובן, גם המחיר שאנחנו משלמים על המנוי.

עוד ב-mako כסף:

ל-57.4% ממשקי הבית בישראל יש מנוי לחברות הוט ו-yes, שזה בערך כמו כמות משקי הבית שבבעלותם שואב אבק רובוטי, מסתבר (מעניין האם יש ביניהם חפיפה). המחיר, כידוע, משתנה. כ-20% מהמנויים משלמים מעל ל-300 שקל בחודש על מנוי, וחבילות יכולות להאמיר גם אל מעל 400 שקלים, בעיקר במשפחות אמידות עם ילדים. עם זאת, הממוצע הארצי עומד על 265 שקלים בחודש, שהם 3,180 שקל בשנה. וזה כמובן טוב לדעת, כי 39% מהלקוחות בכלל לא יודעים כמה הם משלמים על המנוי. אז תדעו – זה מה שהכסף שהוצאתם על הזכות לעשרות ערוצים יכול היה לעשות.

>> ומה הייתם יכולם לקנות בכסף שהוצאתם על פסיכולוג?