בחודשים האחרונים, המותגים המובילים בעולם "משדרגים" את הקמפיינים שלהם בשילוט חוצות דיגיטלי באמצעות סרטונים תלת ממדיים.

בין המותגים המפורסמים שעשו שימוש בטכניקה: Balenciaga – בטיימס סקוור בניו יורק (שזכתה למעל 100 מיליון צפיות של השלט ברשתות החברתיות ) ובעוד מיקומים אייקונים בעולם כמו פיקדילי בלונדון. כעת, אל הרשימה הזו מצטרף צומת קפלן בתל אביב.

מדובר בטכנולוגיה בשם DEEP SCREEN - הרשומה כפטנט - של חברת ocean outdoor. חברת ברעם הישראלית, חתמה עם החברה על הסכם בלעדי להפעלת הטכנולוגיה על גבי המסכים הדיגיטליים של החברה, לרבות המסך המפורסם בישראל ליד קניון עזריאלי ותחנת רכבת השלום בתל אביב.

 


Disney DeepScreen from Ocean Outdoor Sweden on Vimeo.

גיא ברעם, מנכ״ל ובעלים קבוצת ברעם: "אנו שמחים מאוד על האפשרות לשיתוף פעולה עם חברת ocean outdoor הגדולה במערב אירופה בתחום המסכים הדיגיטליים והקמת deep screen ישראל, שתאפשר ללקוחות החברה לייצר קמפיינים יוצאי דופן. בשבועות האחרונים ערכנו פיילוט קצר בשעות הלילה, שכבר זכה לעניין רב ברשתות החברתיות. בימים האחרונים נחתמו הסכים ראשונים עם מותגים מובילים לשימוש ב - deep screen על מסכי ברעם".