mako
פרסומת

בחזרה לעתיד בצומת עזריאלי: שלטי התלת מימד מגיעים לישראל

אם נסעתם בשבועות האחרונים בלילה ליד רחוב קפלן בתל אביב, אולי שמתם לב לשלט מסוג חדש, המשתמש בתלת מימד. בקרוב, מבטיחים בקבוצת ברעם, הקמפיינים האלה ימלאו את ישראל

מערכת mako כסף
mako
פורסם:
שלט תלת מימדי בצומת קפלן
הדמיה של השלט בצומת קפלן בתל אביב | הדמיה: סטודיו ברעם
הקישור הועתק

בחודשים האחרונים, המותגים המובילים בעולם "משדרגים" את הקמפיינים שלהם בשילוט חוצות דיגיטלי באמצעות סרטונים תלת ממדיים.

בין המותגים המפורסמים שעשו שימוש בטכניקה: Balenciaga – בטיימס סקוור בניו יורק (שזכתה למעל 100 מיליון צפיות של השלט ברשתות החברתיות ) ובעוד מיקומים אייקונים בעולם כמו פיקדילי בלונדון. כעת, אל הרשימה הזו מצטרף צומת קפלן בתל אביב.

מדובר בטכנולוגיה בשם DEEP SCREEN - הרשומה כפטנט - של חברת ocean outdoor. חברת ברעם הישראלית, חתמה עם החברה על הסכם בלעדי להפעלת הטכנולוגיה על גבי המסכים הדיגיטליים של החברה, לרבות המסך המפורסם בישראל ליד קניון עזריאלי ותחנת רכבת השלום בתל אביב.

גיא ברעם, מנכ״ל ובעלים קבוצת ברעם: "אנו שמחים מאוד על האפשרות לשיתוף פעולה עם חברת ocean outdoor הגדולה במערב אירופה בתחום המסכים הדיגיטליים והקמת deep screen ישראל, שתאפשר ללקוחות החברה לייצר קמפיינים יוצאי דופן. בשבועות האחרונים ערכנו פיילוט קצר בשעות הלילה, שכבר זכה לעניין רב ברשתות החברתיות. בימים האחרונים נחתמו הסכים ראשונים עם מותגים מובילים לשימוש ב - deep screen על מסכי ברעם".