mako
פרסומת

המותג היקר בעולם: גוגל הגיעה לשווי של 100 מיליארד דולר

עברה את יריבתה מייקרוסופט ב-25%. מנהלת השיווק של גוגל: אנחנו עדיין מרגישים כמו חברה קטנה, נמשיך לעבוד בצוותים קטנים

פורסם:
אין תמונה
הקישור הועתק
אין תמונה
שמחה כפולה: גם במקום הראשון וגם עברו את מייקרוסופט

העיתון הבריטי "מטרו" מפרסם כי חברת גוגל הפכה להיות החברה הראשונה בהיסטוריה ששווי המותג שלה עבר את מחסום ה-100 מיליארד דולר. החברה שמפעילה את מנוע החיפוש הפופולרי בעולם עברה את שווי המותג של יריבתה מייקרוסופט ב-25%.

דירוג מאה המותגים המובילים בעולם הראה כי שווי המותג של גוגל צמח ב-16% בשנה האחרונה. זוהי השנה השלישית ברציפות שבה גוגל ניצבת במקום הראשון בדירוג הזה.

לורין טווהיל, מנהלת השיווק של גוגל, לא הסתנוורה מההצלחה: "אנחנו עדיין מרגישים קטנים", היא אמרה. "אנחנו עדיין ממשיכים לעבוד בצוותים קטנים ואינטימיים".

יוהאנה סדון, מנכ"לית חברת מילוורד בראון, מבינה את חשיבות המיתוג. "בתקופות כאלו, חשיבות המיתוג רק עולה, כי המיתוג עשוי לעזור לכל חברה לשרוד את המשבר הכלכלי".