בשנים האחרונות, ברי המים הפכו כבר למוצר רגיל בכל מטבח ופתרו ללא מעט ישראלים את הצורך לסחוב שישיות מים כל הדרך הביתה. בלחיצת כפתור אחת פשוטה תוכלו למזוג מים קרים לכוס, אבל מתברר שבכל הנוגע לשירות הלקוחות של אותן חברות- התהליך לא כל כך פשוט ויעיל.

אם אתם מתגוררים באיזור המרכז ויש לכם תקלה במכשיר "תמי 4", תאלצו להמתין לפחות שבוע עד הופעת טכנאי. אבל גם אם תואם לכם טכנאי, לא תמיד הוא ידע לפתור את התקלה. "אין לי מים חמים או קרים", מספרת רעות, לקוחה של חברת "תמי 4", במשך חודש היו פה כבר שלושה טכנאים, אחד מהם היה טכנאי בכיר שלא הצליח לפתור את התקלה ואמר לי שהוא מאוד ממהר ללקוח הבא והלך מבלי לפתור את התקלה. איך הם עוברים לתקלות אחרות לפני שהם פתרו את התקלה שלי?"

מתברר שהגעת טכנאי היא גם עניין של מזל. בן קליימן לדוגמה, ניסה להעביר את בר המים שלו דירה. הוא התקשר לשירות לקוחות ושם הבטיחו לו כי טכנאי יגיע לביתו תוך מספר ימים. כשהגיע היום, אף טכנאי לא הופיע. "המכונית שלהם נתקעה והם לא באו", סיפר קליינמן שניסה עוד שלושה ימים לתאם מחדש אבל למרות שהובטח לו שהטכנאי יגיע- הוא לא בא.

גם במותג השני "מי עדן" נרשמו לא מעט תלונות. "הייתי מקבלת את כדי המים מים, חלוקה כן, חלוקה לא", מספרת רעות נאמן, לקוחת החברה. "בחודשים שלא הייתי מקבלת את הכדים, הייתי צריכה לפנות בעצמי ולהשיג מישהו שייתן לי דין וחשבון למה אני לא מקבלת את הכדים".
נדיה, לקוחה אחרת של חברת "מי עדן", טוענת כי היא ממתינה למעלה מחודשיים לטכנאי. "יש להם שירות השארת הודעות שבו מובטח שיחזרו אליך אבל אף אחד לא חוזר. חודשיים הייתי עם מתקן פגום ונזלו לי הכדים ולאף אחד זה לא אכפת.

מחברת מי עדן נמסר בתגובה: "פנייתה של הגברת נדיה בנושא הגיעה אלינו היום לראשונה ונמצאת בטיפול. בעניינה של הגברת רעות ובהמשך לפנייתכם פנינו ללקוחה ותיאמנו יחד איתה מועד לאיסוף. אנו מתנצלים בפני לקוחותינו ופועלים כל העת לתת להם את השירות הטוב ביותר".

מחברת תמי 4 נמסר בתגובה: "זמן ההמתנה הממוצע לטכנאי הוא 48 שעות, השנה בגלל החגים התארך זמן ההמתנה במקומות מסוימים ואנו פועלים במרץ לקצר את הזמן. לגבי התלונה הראשונה: הגז סופק ללקוח כבר בשבוע שעבר, במקרה השני הטכנאי צפוי להגיע ללקוחה כבר מחר ולסיים את הטיפול. אנו מתנצלים על הזמן הארוך ופועלים לייעל ולשפר את השירות".