איך קרה שעיריית תל אביב יודעת שהיא צפויה להכניס רבע מיליארד שקלים בשנה מדו"חות חנייה?  

בזמן שמחירי החניונים מזנקים והמקומות הפנויים הולכים ומתמעטים אסף זמיר, סגן ראש עיריית תל אביב מסביר שעיקר הגידול בהכנסות לא קשור לדו"חות החניה אלה לאכיפה המוגברת של נסיעה בנתיבי תחבורה ציבורית.

זמיר גם שלל את הסברה שעיריית תל אביב מעמידה בפני הפקחים שלה יעדים לנתינת דו"חות על מנת לעמוד ביעד הכולל. "בשנים האחרונות מספר הדו"חות ירדו ממיליון דוחות בשנה ל- 600-700 אלף" הוא טוען. "צריך לזכור כי העיר גדלה ומתווספות שכונות חדשות ומקומות עבודה נוספים ומשם נובע למעשה הגידול ברווחים".

"אנחנו קרובים לגבול בו מספר ברכבים שיוכלו לנסוע במרכז תל אביב והעירייה מכוונת לכך שבשנים הבאות ימצאו דרכים אחרות להגיע מאשר ברכב פרטי" מסכם זמיר.

יחד עם זאת זמיר מודה כי התחבורה הציבורית אינה יעילה ואף גרועה. לטענתו רק שימוש מוגבר בתחבורה הקיימת יוביל לשינוי המיוחל בשיפור התחבורה.