ברשות הדואר הבטיחו שהכול יהיה בסדר אחרי החגים והחבילות יגיעו בזמן ולמקום הנכון. אז הבטיחו. מירב כהן מנכ"לית  Crowd Action פלטפורמה המרכזת תלונות גולשים ומעניקה לצרכנים שנפגעו על ידי תאגידים כלים מתקדמים למיצוי זכויותיהם, אומרת שאפשר לעשות ספר שלם מהתלונות שמתקבלות על הדואר.

לטענתה עיקר התלונות הן שהחבילות אומנם מגיעות בזמן אבל לא למקום הנכון. בחודשים נובמבר ודצמבר כמות התלונות עלתה אבל כהן אומרת שהתלונות לא חדשות.

 כהן אומרת שבמקום לשפר את מערך ההפצה הלוגיסטי שיטפל ב-60 חבילות בשנה הם משקיעים את כספי החברה בדוורים ובחלוקות מכתבים מה שנתפס כארכאי ולא ריווחי לחברה. הסיבה היא כי דואר ישראל מחויב לרגולציות אשר חברות בשוק החופשי לא מחויבות אליהן.

על פי האמנה הבינלאומית מי שמחויב במקרה שהחבילה לא הגיע למקום הנכון בזמן הן החברות מהן רכשו הקונים את החבילות. במקרים שהחבילות הגיעו למקום הלא נכון ותתעקשו מול דואר ישראל הם ישלחו לכם את החבילה עם שליח עד הבית.