רשתות הפארם הבטיחו הורדת מחירים והטענה הייתה שזה רק עניין של זמן. בפועל המחירים רק עולים ואפילו הרכישה של רשת ניו פארם על ידי שופרסל לא הביאה לירידה המיוחלת.

בבדיקה של 29 מוצרים עלה כי כל המוצרים התייקרו בהשוואה למחירים מלפני 3 חודשים. כך לדוגמא משחת שיניים של "אקווה פרש" עלתה בממוצע 24 אחוזים, על אל סבון עם לחות של חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון תשלמו בממוצע חמישה אחוזים יותר וטבליות למדיח של פיניש יעלו לכם 26 אחוזים.

למרות ההבטחה של הממונה על ההגבלים שהמחירים ירדו, ברשת ניו פארם המחירים נשארו גבוהים כשהיו אבל רשת סופר פארם בחרה לנצל זאת לעליית מחירים ב-6 אחוזים ושופרסל העלו את המחירים ב-4 אחוזים.

הפערים בין הרשתות משמעותיים והצרכנים נותרו מבולבלים ולא יודעים באיזו רשת לרכוש את המוצרים הזולים. מה שכן יוכלו הצרכנים לראות, בהוראה של משרד הכלכלה, הוא כמה הם ישלמו יותר לעומת המחירים של אותם מוצרים בחו"ל מה שלא ממש תורם לכיס של כולנו.