הכירו את אתר הקניות החדש של ישראל: SHOP5. האתר נולד מתוך הצורך של כל אחד מאתנו, לקנות את המוצר הכי טוב עבורו מבלי לשבור את הראש. וכך במקום לחפש בין אתרים, חנויות, עצות של חברים ובסוף לא למצוא כלום, SHOP5 עשו את העבודה במקומכם, ריכזו עבורכם אלפי מוצרים ודירגו אותם לפי ציונים, כאשר בכל סוג של מוצר או כמו שהם קוראים לזה, קטגוריה, הם מציגים את חמשת המוצרים המומלצים ביותר.  

"ב-SHOP5 אספנו, בדקנו, ודירגנו אלפי מוצרים כדי להביא לכם את חמשת המוצרים המומלצים בכל קטגוריה. לכם נשאר רק להיכנס למה שאתם מחפשים ולרכוש את המוצר המושלם בשבילכם", הם מסבירים, "גייסנו את מיטב האנליסטים כדי להגיע לנוסחה הנכונה והמדויקת ביותר כדי לקבוע את הדירוג של המוצרים המומלצים ביותר. המערכת משקללת את  – דירוג הגולשים, מעמד המותג, פופולאריות המוצר, זמני המשלוח, ירידות מחיר, ועוד מגוון חישובים שקובעים מי הטופ של השופ".

אבל מה זה אומר תכל'ס?

מדובר באלגוריתם חכם שנותן ציון לכל מוצר באתר, הוא יודע לשקלל את כל דירוגי הגולשים על המוצרים השונים, את רמת הפופולריות של כל מוצר, את המעמד של המותג ועוד פרמטרים שיכולים להשפיע כמו הוזלת מחירים או משלוח חינם מול מוצרים עם משלוח בתשלום.

 "יש עשרות אלפי מוצרים באתר", מסביר לנו יואב בן ארי מנהל השיווק של האתר "הכמות עולה כל הזמן כי אנחנו מביאים כל הזמן עוד ועוד מוצרים במגוון קטגוריות. יש באתר עשרות קטגוריות, כאשר בתוך כל אחת יש עוד עשרות תתי קטגוריות, ממוצרי תינוקות, דרך מוצרי אלקטרוניקה, קמפינג, חשמל, פארם ועוד", כל פעם שנוסף מוצר חדש לאתר הוא מצטרף לנוסחה ומקבל דירוג.

האם הדירוג יכול להשתנות?

"בוודאי, הדירוגים משתנים כל הזמן, בהתאם לכמות הרכישות, להמלצות, למחירים ועוד. ויכול אפילו להתעדכן תוך שעות. זה תהליך שקורה כל היום כל הזמן". לדוגמא, הציון לוקח בחשבון מחיר, במידה ויש מבצע על מוצר כלשהו והמחיר שלו יורד, הציון שלו יעלה. דוגמא נוספת היא המלצות הגולשים, מוצר שקיבל המלצות רבות מגולשים שרכשו אותו, הציון שלו יעלה וכמובן להפך. חשוב להדגיש כי כל האתר מדורג, ונותן דגש ובולטות לחמשת המומלצים שקיבלו את הציונים הכי גבוהים בכל קטגוריה.

ממי אני קונה בעצם?

ב-SHOP5 מסבירים שהקניה מתבצעת ישירות מולם, יש להם מוקד שירות ומכירה אנושי הנותן מענה לכל נושאי השירות שעולים ומוקד מכירות שפתוח עד עשר בערב, היודע לייעץ בנוגע למוצרים שיש באתר, לענות על התלבטויות, לעזור בתהליך הרכישה ואפילו נותן מענה לקנייה ישירה ולא דרך האתר. כך שתמיד יש כתובת לפנות אליה, הקניה בטוחה והמשלוחים מגיעים עד לבית הלקוח או לנקודת איסוף קרובה, תלוי במוצר. "היתרון הגדול הוא שכל ההתנהלות מתבצעת מול גורם אחד, מולנו, אנחנו לא מתווכים של אתרים או ספקים אחרים. כל דבר שהלקוח צריך, משירות ועד החזרות – אנחנו כאן וזמינים בשביל הלקוחות" מסביר יואב, "בגלל שאנחנו כל כך בוטחים וסומכים על ההמלצות שלנו ועל השירות שלנו, אנחנו לא גובים דמי ביטול עסקה, במידה ומישהו רכש מוצר והתחרט אין לנו שום בעיה והוא מוזמן להחזיר את המוצר תוך שבועיים ולקבל את הכסף בחזרה בלי דמי ביטול".

לאתר SHOP5>>