ליעל חדד יש מנוי טלוויזיה בחברת הוט עוד מימי הקמתה. היא מרוצה ממנו מאוד ומשלמת על  המנוי 303 שקלים. לפני חודש צלצל אליה איש מכירות מטעם החברה והציע לה לשדרג את הממיר שברשותה לממיר מתקדם יותר ללא עלות. 

"אמרתי לו שממש אין צורך בהחלפה, אך הוא בכל זאת התעקש והתעקש", מספרת חדד. "לאחר שביררתי וחידדתי איתו מספר פעמים, שזה לא משנה לי את החבילה ואני לא משלמת שום תוספת והוא חזר ואישר את דברי, הסכמתי".

החידודים לא עזרו. השדרוג הגיע עם תג מחיר של 542 שקלים. "קיבלתי את החשבון ואני רואה שאני מחויבת גם על התקנת הממירים, וגם במסלול של טריפל הכולל גם אינטרנט וקו טלפון למרות שלא ביקשתי ואני לא צריכה את זה כלל, מה שאומר שפשוט רימו אותי וגנבו אותי לאור יום".

כשצלצלה לשירות הלקוחות של החברה נענתה על ידי נציגת החברה כי אומנם החיוב אינו תקין אבל ידיה של הנציגה "כבולות". רק לאחר שניסתה כמה פעמים לנסות ולהשיג את נציגי החברה ולאחר שפנתה אל mako נענתה שתזוכה על החיוב המיותר. את הממירים הצליחה להחזיר אחרי מאמצים לא קטנים.

"לקח כמעט חודש להחליף לי את הממירים. פשוט בושה. הם מרחו אותי שיצרו איתי קשר ואין קשר. כשרצו לחבר אותי לטריפל בלי ידיעתי הם התקשרו מספר פעמים יום אחרי יום", היא מסכמת.

תגובת HOT: "מדובר בטעות נקודתית שבוצעה על ידי משווק חיצוני, עם פנייתה של הלקוחה למוקד השירות של HOT, היא טופלה וזוכתה באותו היום במלוא הסכום. אנו מתנצלים בפני הלקוחה ובודקים את נסיבות המקרה".