רשת סופר-פארם משיקה קונספט חדש הכולל שילוב של חנות לממכר מזון טרי ואיכותי,  תחת השם DAILY'S בשילוב עם בית מרקחת (ברישיון עסק נפרד) ומחלקות טואלטיקה ותינוקות. 

בשלב הראשון פותחת סופר-פארם שישה סניפים של DAILY'S: במתחם הבורסה ברמת גן, במגדלי אלון בתל אביב, בעזריאלי שרונה בתל אביב, בהרצליה פיתוח, בירושלים ובלוד.  בחלק מהסניפים מדובר בשדרוג של סניף קיים למעט זה שממוקם בבורסה ברמת גן. 

Daily's תציע ללקוחות, מזון טרי, ארוז ומוכן לאכילה "על הדרך" ויכיל תפריט כריכים, סלטים, מאפים, טאפסים פסטות ומרקים שרובם הוכנו באותו היום, לצד קפה. תאריך הייצור יופיע על גבי המוצר ובמידה ולא יימכר, יורד מהמדף בסוף היום וייתרם ברובו.

המחירים ינועו בין 7 שקלים לקפה ועד 45 שקלים למנות מבושלות כמו פילה סלמון, פרגית, פסטה, טופו בקארי וירקות. סנדוויצ'ים ינועו במחירים של 22-32  שקלים , מאפים 10-12  שקלים , ירקות/פירות בכוס 20  שקלים ,סלטים גדולים 35  שקלים וטפאסים ימכרו ב- 20  שקלים.

הרשת מסבירה שהמהלך נוצר בעקבות עלייה בביקוש למזון ארוז, מוכן לאכילה, אשר הגיע לשיאו עם פרוץ נגיף הקורונה ברחבי העולם.  בארץ רואים מגמה הולכת וגדלה של מעדניות ייעודיות דוגמת דליקטסן והבייקרי, ובתקופת הקורונה גם מסעדות ובתי קפה הקימו מעדניות ובהן מזון מוכן אותו ניתן לאכול בכל מקום. באירופה וארה"ב ניתן למצוא מגוון רחב של רשתות כמו m&c food (מרקס אנד ספנסר), רווה שבגרמניה, מונופרי שבצרפת וגם ענקיות הדראגסטור דוגמת CVS ו-boots פיתחו משמעותית את סקטור המזון ומוכרות מזון טרי בסניפי הרשת. 

סופר פארם הכריזה בשנים האחרונות על כוונתה להעמיק כניסתה אף לשוק המזון וכך עשתה באמצעות רכישת 22 אחוזים מ-Quick שירות סופר אונליין. כעת, מבצעת הרשת דריסות רגל גם בעולמות המזון הטרי באמצעות השקת Daily's.

המהלך מצטרף לשלוש השקות משמעותיות של סופר-פארם בשנה האחרונה – השקת מרפאות ביוטי קליניק לטיפולים אסתטיים, השקת סניף גלרי – סניף קונספט ייחודי עם מחלקת קוסמטיקה גדולה וחווייתית וחנות אופטיקה באילת.