mako
פרסומת

האם זו הרשת חסרת המזל ביותר בישראל?

רשת חנויות הרהיטים Living Room הודיעה לעוקביה בפייסבוק על מבצע הנחות מטורף, והכל בגלל הצפה. אלא שהגולשים הזכירו לה שלא מדובר באסון הראשון של החנות, או בהנחה של ממש. ברשת מתעקשים שלא מדובר בניסיון לשווק מבצע שלא היה מעולם, ולא מבינים את ההתרגשות מכך שתמונת ההצפה בכלל הגיעה מאתר אינטרנט בצ'ילה

אפרת נומברג יונגר
פורסם:
הקישור הועתק

משהו מאוד מוזר קורה ברשת חנויות הרהיטים Living Room, שיצאה היום (ה') במבצע חיסול 80 אחוזים עקב פיצוץ צינור מים במחסן המזרנים.

"אנו נאלצים לפנות מיידי את כל המלאי מהמחסן שלנו לצורך שיפוץ כללי וכל הסחורה התקינה מוזרמת ברגע זה לחנויות במחירי מימוש מהיר בנוסף נעביר את המלאי של כל הרהיטים לבית משאר המחסנים ישירות אליכם לחנויות והכל עד 80 אחוזי הנחה!!!!!!", נכתב בפוסט בפייסבוק, כולל סימני הקריאה המרובים.

המחירים של כל הרהיטים שנמצאים במכירה פורטו וכן כמות הפריטים במלאי. הגולשים מיהרו לתייג אחד את השני בניסיון "לדוג מציאות" אלא שחלקם שמון לב כי המחירים הם לא בדיוק מחירי חיסול אלא מחירי המבצעים הקבועים ברשת.

"מצחיקים", כותבת הגולשת אירית איבגי פרטוק. "מילא אותה בדיחה, אבל המחירים שלכם קבועים בכל הפוסטים אחורה. לא כזה 80 אחוזי הנחה".

"זה הפיצוץ ה-17 שלכם", טוען הגולש צחי אביה דואק, "לפחות תחליפו תמונות". ואילו הגולש שלמי קמחי תהה "מתי תהיה הצפה בסניף בירושלים" ונענה על ידי נציג הרשת בפייסבוק: "בהמשך..".

מתברר שרשת Living Room היא רשת שממש לא כדאי לבטח. ביוני השנה פרצה שריפה, הפעם במחסן הארונות, מה שהוביל למכירה מיוחדת של אותם פריטים באותם מחירים בדיוק.

פרסומת

חיפוש פשוט מעלה שתמונות ההצפה נלקחו בכלל מאתר אחר, שמתאר הצפה בצ'ילה. עם זאת, הרשת מתעקשת כי אכן מדובר בשני אסונות וכי התמונות צולמו במחסנים שלה.

שמוליק סימנטוב, מנהל יחסי הציבור של הרשת, שלל שמדובר באסטרטגיה שיווקית, אף שמחירי ה"חיסול" הם מחירים קבועים לאורך כל ה"מבצעים" בדף. "יכול להיות שהמעצב לקח מאתר אחר", טען כשסיפרנו לו על תמונות ההצפה.

"אנחנו משתפים את הלקוחות שלנו בדף בכל מה שקורה ברשת. אכן המפעל עבר הצפה וחנויות עמוסות בסחורה", הוא אומר.