בזמן שהסניף הראשון בתל אביב מוכתר כהצלחה ומהווה תחליף ראוי וזמין לסופר פארם הנמצא בסמוך, פתח תקווה היא הבאה על המפה ליהנות מרשת הלואו קוסט של היזמים אדם פרידלר ואוהד סנדלר. היום (ב'( השיקו השניים בעיר את הסניף השני של גוד פארם.

כזכור, בחודש אוגוסט השיקו צמד היזמים, בעזרתה של משפחת גראס היהודית מארצות הברית, את רשת GOODPHARM  ברחוב קינג ג'ורג' במרכז תל אביב. גראס, ממייסדי רשת RITE AID - רשת הפארם הגדולה ביותר בחוף המזרחי והשלישית בגודלה בארה"ב, השקיעו במיזם 10 מיליון דולרים תמורת 49% ממניות החברה.  פתיחת הרשת, אשר לוותה בצפייה גדולה מצד הצרכנים, הביאה להתנפלות של קהל הלקוחות על הסניף והדגישה את הרצון העז מצד הצרכנים לנפץ את המונופול הקיים בשוק רשתות הפארם.


על בחירת העיר פתח תקווה כמיקום הסניף השני מספרים פרידלר וסנדלר שמדובר בהיענות לרחשי הלב של ההמון. "בחודשים האחרונים נבחנו מספר רב של לוקיישנים פוטנציאליים לסניפים בערים שונות, כאשר בסופו של דבר בחרנו להקים את הסניף השני של הרשת דווקא בפתח תקווה, זאת לאחר שקיבלו פניות רבות מתושבי העיר, בעמוד הפייסבוק של 'גוד פארם', שקראו לנו להגיע לעיר".

בסיוע צמוד של ראש העיר של פתח תקווה, איציק ברוורמן, לבחינת מיקומים פוטנציאלים הוחלט לבסוף לפתוח את הסניף ברחוב שטמפפר. מדובר בחלק מאסטרטגיה משתמכת להימנע מכניסה לקניונים כדי לחסוך בעלויות שכר הדירה ולאפשר מכירה של מוצרים זולים. בשלב זה, הסניף לא יפתח את שעריו בשבת.

"העיר פתח תקוה מקדמת בברכה את כניסתה של רשת גוד פארם לעיר", אומר ברוורמן. "היום בפני הצרכנים קיימות אפשרויות רבות לצריכת מוצרים ואני סמוך ובטוח כי כל בית משכיל לעשות את החשבון לצריכה המיטבית עבורו. אנו שמחים על פתיחתה של כל רשת המציעה מוצרים ראויים במחירים אטרקטיביים ומברכת על היוזמה האטרקטיבית של היזמים הצעירים".

בין המותגים שמציעה הרשת ניתן למצוא לדוגמא בתחום הדנטלי משחת שיניים גדולה של קולגייט (8 שקלים), אקווה פרש (7 שקלים), סנסודיין (10 שקלים) וחוט דנטלי Oral-B (10 שקלים). גם בתחום היגיינת השיער והגוף מככבים בקבוקי השמפו האהובים והממותגים באריזות גדולות ומתומחרות בעשרה שקלים. ניתן למצוא את פינוק, Dove, Style, הוואי ו- L'oreal Elvive המבוקש ביותר.

"את הדאודורנט של Nivea לדוגמה הייתי קונה לאבא שלי בחו"ל כי המחירים בארץ הם בגדר שערוריה", מספר סנלדר. לרשת הם הביאו מלבד דאודורנטים של Nivea גם את DOVE, רקסונה, AXE, גרנייר וספיד סטיק- על כולם מתנוסס תג מחיר של עשרה שקלים.

בתחום של מוצרי הטואלטיקה והניקיון המחירים משתלמים במיוחד. תחבושות הגיוניות של המותג אלוויז, טמפוני אובה נייר טואלט סכיני גילוח ועוד מתומחרים בעשרה שקלים.

במעבר הילדים מצאנו קופסאות מטרנה טו גו, מחיות גרבר, חטיפי ילדים מוכרים וכן בקבוקים ומוצצים של חברת מנצ'קין לצד מותגים פחות ידועים במחירים שלא קיימים ברשתות הפארם האחרות.

גם ניקיון הבית קיבל מחירים מצחקים במיוחד לאריזות מוגדלות של מותגים כמו אריאל פאואר ג'ל ווניש גולד בעשרה שקלים, מבשם אריים, פיירי אג'קט ועוד.

בתחום הקוסמטיקה הם ממוכרים מוצרים מחברת סי סי של ים המלח, דאב ומיי קוסמטיקס שלטענתם מייצרים מוצרים גם לרשת סקארה.