אלמוג וול קמר עם הקבנוס (צילום: דודי קמר)
אלמוג עם הקבנוס | צילום: דודי קמר

אלמוג וול קמר בן שמונה וחצי מקיסריה "חולה" על מקלוני קבנוס. ביום רביעי בערב ניגש האב דודי בעל חברה לסניף "שופרסל" בזיכרון יעקב לערוך קניות לביתו ובין השאר קנה לבנו את מקלוני הקבנוס של חברת "עוף טוב".

אלא שבתוך השקית חיכתה לאלמוג הפתעה לא נעימה. "אכלתי שני מקלוני קבנוס ובמקל השלישי בא לשאול את אימא שלי מה זה הצבע ירוק-לבן שהופיע על הנקניק. אימא הריחה את הנקניק ונבהלה ", שחזר קמר.

הצבע היה, כמובן, עובש.

"התקשרתי לכל אנשי הרפואה כדי לברר האם זה מסוכן. היינו בפאניקה. במכבי אמרו שבמידה ויהיו שלשולים, הקאות, פריחה, קוצר נשימה, שלשול או מיחושים או בחילות לפנות מיד לבית החולים", סיפר האב דודי, "היינו מודאגים מאוד. למזלנו הוא לא אכל את המקלון קבנוס עם העובש".

אלמוג, נבהל מעט מכל ההמולה סביב המקרה. "אהבתי את זה מאוד, אבל עכשיו אחרי המקרה אני לא אגע בזה יותר. אני פוחד שאם אפתח שוב שקית אתקל בעובש", הוא מסביר.

" אני לא מבין איך תקלה כזו התרחשה במוצר שיש לו תוקף לעוד שלושה חודשים. זה מחדל חמור שמחייב בדיקה של החברה ", אומר דודי.

מחברת 'עוף טוב' נמסר בתגובה: "עוף טוב עובדת תחת פרוטוקול של סטנדרט איכות מחמיר לשוק מקומי ויצוא ומוכרת מאות אלפי יחידות למוצר לשביעות רצון לקוחותיה בארץ ובעולם. אנחנו מתנצלים בפני הלקוח על כך שנפל פגם במוצר המדובר ככול הנראה מתקלה באריזת המוצר. נפעל בכל דרך אפשרית על מנת שמקרים כאלה לא יישנו ונשמח גם לפצות את הלקוח".