mako
פרסומת

מנור גינדי על קניון TLV: "הקופות מדברות בעד עצמן"

אחד מבעלי קניון TLV Fashion Mall לא אהב לקרוא על ההצלחה החלקית שלו במגזין סוף השבוע. "יש משהו ציני בלהראות תמונות של קניון כשהוא לא עמוס", הגיב בפייסבוק, "עם 2.5 מיליון מבקרים, 50 מיליון שקל פדיון ו-550 אלף מבקרים בחודש אוגוסט לבדו - אני צופה לקניון עתיד מצוין"

מערכת mako כסף
mako
פורסם:
קניון גינדי
קניון TLV. מצליח או לא? | צילום: אילן ספירא
הקישור הועתק

מנור גינדי, מבעליה של גינדי השקעות, המחזיקה בקניון TLV Fashion בתל אביב, קרא בסוף השבוע האחרון על מצבו העגום של הקניון - הבטחה הצרכנית הגדולה של האחים משה ויגאל גינדי, ושותפיהם גינדי השקעות ורבוע כחול נדל"ן. בכתבה תואר מצב עגום של חנויות ריקות, מוכרים מיואשים וקונים מעטים שמתנקזים לארומה. עכשיו הוא בוחר להגיב.

"יש משהו ציני בלהראות תמונות של קניון כשהוא לא עמוס. כי הרי לכל קניון יש שעות כאלו", כתב בפוסט בפייסבוק שזכה כבר ל-138 תגובות, "בגיל 21 מילאתי תפקיד של מנהל שיווק בקניון הזהב. ואני אומר באחריות של שני עשורים: קניון TLV הוא יצירה ארכיטקטונית חוויתית וצרכנית מרהיבה. אני מאמין בו אשמור עליו ואטפח אותו. ואם אלה הנתונים שאנחנו מכירים מהביצועים שלו ואחרי חצי שנת פעילות - עם 2.5 מיליון מבקרים, 50 מיליון שקל פדיון ו-550 אלף מבקרים בחודש אוגוסט לבדו - אז אני צופה לו עתיד מצוין. הקופות מדברות בעד עצמן".

על פי עדויות המוכרים בקניון, רוב הזמן עומד רוב הקניון הענקי הזה, 32 אלף מ"ר גודלו, ריק למדי. מלבד בימי חמישי ושישי, מספרים המוכרים, אין עבודה, והם מוצאים עצמם נלחמים בקורי שינה. "אם זה ימשיך ככה, אני לא יודע איך הקניון הזה ישרוד. זה מוות פה", אומר אלי המוכר, "אולי בעוד כמה שנים זה יהיה אחלה לוקיישן, אבל נכון לעכשיו אנחנו נמצאים בשום מקום".

פרסומת

חוסר הפופולריות של הקניון מתבטא, לפי הדיווחים, גם במישור הכלכלי. לפני שלושה חודשים דווח ב"כלכליסט" שהנהלת הקניון ויתרה לבעלי החנויות על דמי שכירות קבועים והמירה אותם באחוזים מהפדיון, עקב הטענות על תנועת לקוחות דלילה מהצפוי. בסוף אוגוסט התפרסמה סקירה של משרד רואי החשבון BDO, ולפיה שווי הקניון נחתך מאז פתיחתו ב-40 מיליון שקל. בחודש שעבר פורסם ב"גלובס" כי משפחת גינדי, המחזיקה ב-50% מהקניון, מעוניינת למכור אותם.