בין שלישי לרביעי: מחיר הדלק יירד ל-7.48 שקלים
מחיר ליטר בנזין יירד ב-32 אגורות החל מיום רביעי, על רקע צניחת מחירי הנפט בעקבות ההסכם בין ארה"ב לאיראן

פורסם:

מחיר הבנזין יירד בלילה שבין יום שלישי לרביעי ב-32 אגורות, ויעמוד על 7.48 שקל לליטר בשירות עצמי. תוספת שירות מלא תישאר ללא שינוי, על 25 אגורות לליטר.
באילת, שם המחירים פטורים ממע"מ, ליטר בנזין 95 אוקטן יעלה 6.34 שקל, ירידה של 27 אגורות. תוספת שירות מלא באילת תעמוד על 21 אגורות, ללא שינוי מהעדכון הקודם.
זו הירידה השנייה תוך חודש. בעדכון הקודם ירד המחיר ב-27 אגורות לליטר, בזכות היחלשות הדולר. הפעם הגורם המרכזי הוא ההסכם שנחתם בין ארה"ב לאיראן, שהוביל לירידה במחירי הנפט ובמחירי הדלקים באגן הים התיכון.
עוד באפריל ומאי חצה מחיר הדלק את רף שמונה השקלים לליטר. שתי הירידות הרצופות הורידו אותו לרמה הנמוכה ביותר מאז.
מצאתם טעות לשון?