הבשמים הכי "וואו" לשנה החדשה 2026
שנה חדשה מביאה איתה מבחר בשמים מרשימים במיוחד – מריחות רכים ונעימים לשימוש יומיומי ועד ניחוחות עמוקים ובעלי נוכחות לערב. שילוב של מותגי נישה, יוקרה ומיינסטרים מציג קווים ברורים של אלגנטיות, ביטוי אישי ואופי מובחן, עם דגש על חוויה, עיצוב ואמירה. כל ההשקות לפתיחת 2026

WE’RE CREATURES

מותג הבישום הישראלי שמחבר בין ריח לפנטזיה, מציג קולקציה חדשה שנוצרה משיתוף פעולה בין מאייר ממונטנגרו לפרפיומרית פריזאית. הקולקציה כוללת שלושה יצורים אבסטרקטיים, שכל אחד מהם מביא איתו אופי, הומור וניחוח ייחודי ונעים בריכוז Eau de Parfum, לצד חוויית אנבוקסינג מסתורית הכוללת מגזין קומיקס ומידע על האמנים. הבקבוקים עשויים מפלסטיק חיטה ידידותי לסביבה, ועוצבו כך שניתן לקחת אותם בכיס או בתיק - מושלם לחופשה הדמיונית הבאה שלכם. הניחוחות מתאימים לשני המינים, ומיועדים לקהל שמחפש חוויה משחקית, אמנותית ופרקטית כאחד.
מחיר ערכת הטריפל: 329 שקלים לשלישיית הבשמים (90 מ"ל סה"כ) | ניתן להזמין דרך אתר המותג, וכן בחנויות בוטיק המפורטות באתר.
GRITTI – Muskaria Extrait de Parfum

Muskaria הוא בושם אקסטרייט ממשפחת המאסק, בעל ריכוז גבוה ונוכחות מודגשת. הפתיחה כוללת ברגמוט ותבלינים חמימים. הלב משלב ורד, בנזואין ותווים עוריים ואבקתיים. הבסיס בנוי מוניל, פצ’ולי, אמברט ומאסק, ומספק שובל עמוק ועמיד לאורך זמן.
מחיר: 1,050 שקלים (100 מ"ל) | להשיג בסופר־פארם, BE, המשביר, באתר INDIVIDUAL ובחנויות נבחרות.
Scentologia – Lactonic

Lactonic הוא בושם גורמה בעל אופי קרמי ומעודן, המתמקד בניחוחות חלביים ומתוקים אך מאוזנים. הפתיחה משלבת חלב, שקדים מתוקים, מנדרינה וקוקוס, ויוצרת רושם רך ולא חד. בלב הניחוח מופיעים שושנת העמקים, ילנג־ילנג ופיסטוק, שמוסיפים עומק ומרקם. הבסיס כולל קרמל, וניל, אמבר וסנדלווד, ומעניק לבושם יציבות ושובל חמים ומתמשך.
מחיר: 860 שקלים (100 מ"ל) | להשיג ברשת APRIL ובאתר.
LOEWE Crafted Collection

המותג הספרדי LOEWE משיק את Crafted Collection – קולקציית בישום יוקרתית שמזקקת את יופיו של הטבע לשלושה ניחוחות אמנותיים: Roasted Vanilla עם וניל, עץ אלון וקוניאק; Iris Root עם שורש אירוס ופלפל טימוט; ו־Bittersweet Oud המשלב עץ אוד וגרידת תפוז מרירה. את הקולקציה יצרה בשמית הבית נוריה קרולס, והבקבוקים מעוצבים בהשראת ניפוח זכוכית מסורתי עם פקקי גרניט כמחווה למורשת הספרדית.
מחיר: 1,595 שקלים (100 מ"ל) | להשיג בלעדית בפקטורי 54 ובאתר.
NISHANE – Meant to Be Seen

Meant to Be Seen הוא ניחוח ממשפחת הפרחוני־פודרתי, עם מבנה מדויק ונקי. הפתיחה משלבת ברגמוט וסיגלית. בלב הניחוח מופיעים חמאת איריס ומולקולות מאסקיות, היוצרות מרקם קרמי ועדין. הבסיס כולל שומשום, עץ אלגום, אמברטוליד ועץ אקיגלה, ומעניק עומק מתון ושובל אלגנטי.
מחיר: 1,325 שקלים (100 מ"ל) | להשיג ברשת Beyond Skin ובאתר.
AHOLIC – Eat Me Up

Eat Me Up הוא ניחוח מתוך קולקציית AHOLIC, מותג בישום צרפתי המתמקד בניחוחות בעלי זהות ברורה. הבושם נפתח בשילוב של שקד ופלפל ורוד, המעניק פתיחה מתוקה עם נגיעה מתובלת. בלב מופיעים ורד, טבק וקשמיר, שמוסיפים עומק וחמימות. הבסיס בנוי מטונקה, אמבר ועץ סנדלווד, ויוצר סיומת יציבה ומודגשת. הבושם טבעוני, מיוצר בצרפת ומגיע באריזה הניתנת למיחזור.
מחיר: 680 שקלים (100 מ"ל) | בלעדי ברשת APRIL.
Paradis des Sens – Divina

Divina הוא בושם נשי בעל אופי מודגש וברור, שנבנה במבנה קלאסי של הדרים–פרחים–וניל, אך עם עוצמה גבוהה ונוכחות מורגשת. הפתיחה משלבת מנדרינה ותפוז ומעניקה רעננות מיידית. לאחר מכן מתפתח לב פרחוני עם סיגלית ופריחת תפוז, שמרכך את ההרכב אך שומר על קו אלגנטי. הבסיס עמוק וחמים וכולל וניל בורבון, בנזואין, פולי טונקה ועץ ארז, המעניקים שובל מתמשך עם נטייה מתוקה־ענברית. הבקבוק האדום מדגיש את הקו החזק של הבושם.
מחיר: 840 שקלים (100 מ"ל) | בלעדי ברשת APRIL ובאתר.
ROJA – ELYSIUM NOIR

ELYSIUM NOIR הוא גרסה עמוקה וכהה יותר לניחוח ELYSIUM המקורי. הפתיחה משלבת ברגמוט עם נגיעות הדריות, ומיד לאחריה נכנסים עץ סנדלווד וברוש. בהמשך מתפתחים תווי עור, פלפל ורוד ולבונה, היוצרים ניחוח עצי־עורי עם עומק וחום. הבושם מיועד בעיקר לערב ומציע שובל מודגש ועמידות גבוהה.
מחיר: 1,285 שקלים (100 מ"ל) | להשיג בחנויות נבחרות, בוטיק Beyond Skin ובאתר לילית.
Hermès Barénia Eau de Parfum Intense

Hermès משיקה בישראל בבלעדיות ברשת APRIL את Barénia – פרשנות עכשווית, שקטה ועמוקה למשפחת השיפרה הקלאסית. הניחוח, פרי יצירתה של הבשמית כריסטין נאג’ל, שואב השראה מעולם העורות של המותג ונבנה סביב רעיון של “עור על עור”: פתיחה רעננה של ברגמוט מקלבריה, לב פרחוני נדיר עם Butterfly Lily, ופצ’ולי אבסולוט, ובסיס עצי של אלון צרפתי ממוחזר ותווי עור חמימים. הבקבוק, בעיצוב פיליפ מוקה, שואב השראה מצמיד ה־Collier de Chien האייקוני.
מחיר: 740 שקלים (100 מ"ל), 540 שקלים (60 מ"ל), 740 שקלים מילוי 125 מ"ל | להשיג בלעדית ברשת APRIL וב־להשיג באתר
Calvin Klein CK One Essence Viva Love

Calvin Klein מעניק פרשנות חדשה ונועזת לאייקון CK One עם Essence Viva Love Parfum Intense – ניחוח ג’נדר־פרי רענן וחושני, שמחבר בין טבע, אהבה וזהות חופשית. הניחוח נפתח בתפוז דם וברגמוט איטלקי, ממשיך ללב נקי של תה ירוק אורגני, ונסגר בבסיס חמים של מאסק ממוחזר ועץ סנדל טבעי. הבקבוק המעוצב, מזכוכית ממוחזרת עם חריטת VIVA LOVE צבעונית, נוצר בשיתוף האמן מארק הנדלי ומדגיש מסר של חופש ואהבה אוניברסלית.
מחיר: 249 שקלים (100 מ"ל) | להשיג ברשתות הפארם ובאונליין.
Narciso Rodriguez – all of me floral eau de parfum

נרסיסו רודריגז מרחיב את קולקציית all of me עם גרסה פרחונית ותוססת החוגגת צמיחה עצמית ואינדיבידואליות. הניחוח משלב ליצ’י עסיסי ופלפל ורוד בפתיחה, לב פרחוני עם גרניום בורבון, יסמין סמבק ופריחת שזיף, ובסיס חמים של עצים, אמבר ומאסקים קרמיים. הבושם טבעוני ומבוסס על רכיבים ממקור אחראי, והבקבוק הוורוד־חלבי מדמה פרח הנפתח בהדרגה.
מחיר: 589 שקלים (90 מ"ל) | להשיג ברשתות הפארם וב־להשיג באתר ONLY’S
Marc Jacobs Perfect Absolute

Perfect Absolute הוא הפרק החדש והנועז של Marc Jacobs במשפחת Perfect – ניחוח חמים, פירותי־אמברי, שמצהיר על אהבה עצמית ללא התנצלות. תו עליון של תאנה מקורמלת פוגש יסמין אבסולו, ומתאזן בבסיס של אמבר עשיר. הבקבוק האייקוני זוכה לטוויסט דרמטי עם זכוכית בורדו עמוקה, פקק מטאלי וקישוטים שנבחרו אישית על ידי ג’ייקובס.
מחיר: 639 שקלים | להשיג בסופר־פארם, המשביר ואונליז
Juliette Has A Gun – Powder Love

מותג הנישה הצרפתי Juliette Has A Gun משיק את Powder Love – ניחוח נוסטלגי, פודרתי ומתוק, שמחבר בין פנטזיה ילדותית לאלגנטיות בוגרת. רומנו ריצ’י, מייסד המותג, מדמיין ענני צמר גפן מתוק, מרשמלו רך ועור מצופה פודרה. הניחוח נפתח במרשמלו וצמר גפן מתוק, מתפתח לשקד מסוכר ופריחת תפוז, ונסגר בבסיס של טונקה, אמברוקסן ומאסק פודרתי. הבקבוק הוורוד־מט הופך את הבושם לאובייקט תשוקה של ממש.
מחיר: 499 שקלים (100 מ"ל) | להשיג בסופר־פארם, חנויות נבחרות ובאתר לילית.
ALPHA Eau de Parfum

ALPHA הוא בושם גברי בריכוז Eau de Parfum, המבוסס על שילוב בין תווים עציים חמים לרעננות הדרית. הניחוח נפתח בג’ינג’ר, ברגמוט ופלפל ורוד, שמעניקים פתיחה רעננה עם חריפות עדינה. בלב ההרכב מופיעים יסמין, מוסקט ועץ גואיאק, המוסיפים עומק עצי־מעושן ואופי גברי מודגש. הבסיס נשען על מאסק, טונקה ואמבר, ויוצר סיומת חמה וחושנית עם עמידות טובה על העור. זהו ניחוח מודרני ומאוזן, שמתאים לשימוש יומיומי וגם לערב, למי שמעדיף בושם גברי עם נוכחות ברורה אך לא מכבידה.
מחיר: 199.90 שקלים | להשיג בכל רשתות הפארם ובאתר Careline
GUESS – La Mia Bella Vita Eau de Parfum

La Mia Bella Vita הוא בושם נשי חדש מבית GUESS, המצטרף לקולקציית Bella Vita ומציע פרשנות זוהרת ועדכנית לניחוח ערב נשי. זהו ניחוח ממשפחת הפרחוני־אוריינטלי־עצים, עם שילוב בין פתיחה פירותית רעננה לבסיס חמים ומעודן. הבושם נפתח בפלפל ורוד, אגס ד’אנז’ו, ליצ’י וברגמוט, ליצירת פתיחה בהירה ומעט מתובלת. בלב ההרכב מופיע זר פרחים הכולל ורד, יסמין, גרניום וקמומיל, המעניק איזון בין רכות לנוכחות. הבסיס נשען על וניל, שרף בנזואין, וטיבר ומאסק, ויוצר סיומת חמה עם שובל מתמשך.
מחיר: 329 שקלים (100 מ"ל) | להשיג במשביר, ברשת BE ובאתר ONLY’S.
COACH GOLD PARFUM

COACH GOLD Parfum הוא בושם נשי בריכוז Parfum, עם קו חמים ונוכחות מורגשת אך מאוזנת. הניחוח נפתח בווניל רך עם נימה ענברית, שמעניק תחושה עגולה ולא כבדה. פרח השקד מוסיף אופי חלבי ועדין שמרכך את המתיקות, ובהמשך משתלבים תווים פרחוניים קלים שמחזקים את הקו הנשי. פלפל ורוד פירותי־מתובל מעניק רעננות עדינה שמאזנת את ההרכב ושומרת עליו קל לשימוש לאורך היום. זהו בושם שמתאים למי שמחפשת ניחוח חמים ונעים, עם אורך חיים טוב על העור, בלי תחושת עומס.
מחיר: 420 שקלים (90 מ"ל) | להשיג בחנויות BE, המשביר ובאתר ONLY’S.
Moschino – TOY BOY 2

TOY BOY 2 הוא ניחוח גברי ממשפחת העצי־אמברי־תבליני, המיועד לשימוש יומיומי אך בעל נוכחות ברורה. הפתיחה כוללת תווים רעננים ומתובלים, המובילים ללב ארומטי עמוק. הבסיס חמים וכולל תווים עציים וענבריים, המעניקים לבושם יציבות ושובל מתון. מדובר בניחוח מאוזן, שאינו כבד אך גם אינו קליל מדי.
מחיר: 279 שקלים | להשיג בסופר־פארם, אתר לילית וחנויות נבחרות.
MILUCCA LOVE LETTER

מותג הביוטי והלייף־סטייל MILUCCA עושה צעד טבעי קדימה ונכנס לראשונה לעולם הבישום עם LOVE LETTER Eau de Parfum – ניחוח יומיומי, מינימליסטי ונקי, שממשיך את ה־DNA המוכר של המותג. הפתיחה משלבת אגס וקוקוס רכים, הלב פרחוני עם יסמין ואמבר, והבסיס עצי ומאוזן עם מאסק. שירן אליצור, מנהלת יבוא ופיתוח מותגים בסופר־פארם, אומרת כי מדובר בהתרחבות מתבקשת למותג שהפך לאחד האהובים בישראל מאז השקתו ב־2018.
מחיר: 100 שקלים (100 מ"ל) | להשיג בסניפים ובאתר.