יחויבו לשווק חבילות זולות, הוט ו-yes (צילום: חדשות2)
יס והוט. למי יש פרומו גדול יותר? | צילום: חדשות2

חברת יס קטפה בסוף השבוע האחרון שמונה פרסים בתחרות Promax/BDM היוקרתית שנערכה בניו יורק. את העבודות יצרה עבור יס חברת פרומתאוס האחראית לנראות המסך של החברה. תחרות Promax/BDM, מנקזת מידי שנה אלפי עבודות מיתוג, עיצוב ופרומו לתכנים טלוויזיוניים ממיטב רשתות ותחנות הטלוויזיה ברחבי העולם.

יס זכתה פעמיים במקום הראשון: זהב בקטגורית מיתוג בזכות הקליפ ל yes stars ישראלי, ששילב צילומים של כוכבי העונה של הערוץ עם גרפיקה יוצאת דופן, וזהב נוסף בקטגוריית פרומו לקולנוע וסרטים בזכות הקמפיין לעליית ערוץ yesmovies.

שלושה פרסים על מקום שני: כסף במסגרת קטגוריית הפרומו הטוב ביותר לסדרת דרמה, על הפרומו של yes לסדרה "אולי הפעם". כסף בקטגוריית סרט שיווק התוכן הטוב ביותר, לפרומו ההשקה ל yesmovies, וכסף לעונה החדשה של ערוצי הסדרות של yes בקטגוריית סרט שיווק התוכן הטוב ביותר.

בנוסף זכו בלווין בשלושה פסלי ברונזה שניתנו עבור עבודות בערוצי הסדרות של יס, חודש רומנטיקה בערוצי הסרטים של יס, ופרומו היצ'קוק בערוצי הסרטים.

ומה קורה ממול בהוט? שם החליטו לא לקחת חלק בתחרות השנה וזאת, לפי גורמים במערכת בשל עלויות הרשמה גבוהות. מפיק בהוט ציין בתגובה לאי ההשתתפות של הוט בתחרות: "עדיף להשקיע את סכומי הכסף בפיתוח פרומואים חדשים", גורמים ביס טוענים שהוט לא זכו בעבר בכמויות משמעותיות של פרסים ושמעלויות ההרשמה לא מפיקים פרומואים ראויים.

מבדיקה עולה שמארגני התחרות גובים 250 דולר עבור השתתפות כללית, ו-200 דולר עבור שליחת עבודה עבור כל קטגוריה. חישוב קצר אומר שיס השקיעו בתחרות 1,850 דולר (250 דולר+ 200 דולר כפול שמונה הקטגוריות). פרומו לטלוויזיה עולה, על פי הערכות סכום כספי גבוה בהרבה.

עוד בmakoבידור: אסי ישראלוף התחתן, גיא פינס לא עוזב את הוט כל כך מהר, שרי גבעתי משחקת טניס, לטרמן עוקף את קונאן ברייטינג, ארז טל מרוצה ממועדון לילה, גיא לובלצ'יק וחן אהרוני נפגשו לצהריים, שימי תבורי לא מפרגן לבן דניאל ולמירית וקנין יש ג'יפ חדש.