שער 11 בדרבי (צילום: עודד קרני)
אוהדי מכבי. הפסידו גם ברייטינג | צילום: עודד קרני

בערוץ 1 הוחלט באופן חד פעמי להעביר את משחק הכדורגל מליגת העל ליום ראשון, במקום יום שני, ולהקדימו לשעה 19:00. הצעד הזה אמנם הביא לרוממה נתונים נמוכים יותר מהשבוע שעבר - 11.4% לעומת 13.5% - אך גם גרם כאב ראש לא קטן לערוצים המסחריים.

ממול בערוץ 2, "מה קורה" מנצחת בקושי עם 12.3% ו"תוכנית חיסכון" עם 15.1%. לונדון וקירשנבאום מסתפקים ב-5.9% בלבד. 

בפריים טיים חוזר ערוץ 2 להוביל בגדול עם 22.7% ל"אמא מחליפה" מול 7.4% ל"אורלי וגיא בע"מ". "ארץ נהדרת אחד אחד" משיגה 15.5% ו"יוצרים עם קשת" רושמת 6.2% מול 8.8% ל"היום שהיה" ו-7.6% ל"לילה כלכלי".

אקטואליה: 12.2% לשש עם עודד בן עמי מול 7.2% לתוכנית הבישול של ישראל אהרוני בערוץ 10. המהדורה המרכזית של ערוץ 2 עם דני קושמרו משיגה 19.6% מול 8.7% לחדשות 10. מהדורת "מבט", ששודרה אחרי משחק הכדורגל זוכה לנתון גבוה של 10.8%.