סקר TIM: יוטיוב עוקף את וואלה!
פסגת דירוג האתרים הישראלי מורכבת מאתרים בינלאומיים כשגוגל בראש, פייסבוק במקום השני ויוטיוב בשלישי. mako שומר על כוחו במקום השלישי בקרב האתרים הישראליים עם 33.2% חשיפה


ישראל מיישרת קו עם העולם כאשר את צמרת האתרים הפופולאריים בישראל מאיישים אתרים בינלאומיים. על פי הסקר החצי שנתי של TIM המתפרסם היום, גוגל שומר על המקום הראשון עם 91% חשיפה. פייסבוק במקום השני עם 67.3% ויוטיוב במקום השלישי עם 64.3%.
אתר וואלה! יורד למקום הרביעי אך מוביל בקרב האתרים הישראלים עם 64.1%, מעט מעל ynet במקום החמישי עם 60.2%. mako שומר על כוחו במקום השלישי מבין האתרים הישראלים עם 33.2% ואף רושם עלייה של 4% לעומת הדירוג החצי שנתי הקודם.
לוח יד 2, שנרכש לאחרונה על ידי וואלה!, מתמקם במקום השביעי עם 26.5%, נענע 10 בשמיני עם 26.4%, אתר השוואת המחירים זאפ בתשיעי עם 24.4% וnrgמעריב סוגר את העשירייה הראשונה עם 21.7%.
עוד עולה מהדוח כי 14% מגולשי האינטרנט בישראל צפו במשחקי המונדיאל באמצעות האינטרנט. המונדיאל משפיע גם על אתרי הספורט כאשר אתר ספורט 5 רושם עלייה ל-15.7% ונצמד לאתר ONE, שיורד ל-15.6%.