mako (צילום: mako)
mako. שיא חשיפה | צילום: mako

אתר mako כבר מזמן ביסס את מעמדו כאתר התוכן הישראלי השלישי הפופולארי ברשת, וכעת שובר שיא בחשיפה.

על פי סקר TIM המתפרסם היום, בחודש פברואר רשם mako עלייה של 11% ל-42% חשיפה. השיא הקודם של האתר היה בינואר 2010 עם 40.8%. בכך גם שומר mako על המקום השישי במדד האתרים הפופולאריים בישראל.

גוגל יציב בפסגה עם 91.7% ומיד אחריו פייסבוק עם 72%. במקום השלישי אתר וואלה עם עלייה של 8% ל-67.2% בעוד ynet יורד ב-3% ל-58.3% במקום החמישי.

יוטיוב במקום הרביעי עם 65.2%, נענע 10 בשביעי עם 29.1%, לוח יד 2 במקום השמיני עם 28.2%, זאפ בתשיעי עם 27% ו-nrg מעריב רושם זינוק של 27% ל-22.8% במקום העשירי.

בקרב אתרי הכלכלה מוביל כלכליסט עם 14.7% במקום ה-15 על גלובס ודה מרקר, שמשיגים 14.1%. בגזרת הספורט מוביל אתר one עם 15.7% במקום ה-14 על פני אתר ספורט 5, שזוכה ל-13.6% במקום ה-20.

>> תמר זיסקינד מצטרפת לערוץ הספורט